نمایشگاه وصیت‌نامه سردار دل‌ها در بندر آستارا برپا شد

به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمایشگاه وصیت‌نامه سردار دل‌ها در بندر آستارا برپا شد.

«محمد پورحنیفه» امروز(دوشنبه، ۱۵ دی) در حاشیه برپایی نمایشگاه وصیت‌نامه سردار دل‌ها به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: دشمنان از ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی و فرهنگ شهادت ترس دارند و باید مکتب سلیمانی ترویج شود.

 

مسئول گروه جهادی شهید مصطفی احمدی‌روشن بندر آستارا افزود: امیدواریم بتوانیم نام و یاد و مکتب شهید سپهبد قاسم سلیمانی را تا همیشه در جامعه زنده نگاه داریم و ترویج دهیم و همچنان ادامه دهنده راه آن شهید بزرگوار باشیم.

 

وی تصریح‌کرد: سردار شهید سلیمانی به قشر و گروه خاص تعلق ندارد بلکه به کل جامعه اسلامی و تمامی کشورهای آزادیخواه جهان متعلق است.

 

پورحنیفه به برپایی نمایشگاه وصیت‌نامه سردار دل‌ها در محوطه مصلی نماز جمعه آستارا اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با هدف زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهید سلیمانی و شناساندن وصیت‌نامه این شهید بزرگوار به مردم به ویژه دانشجویان و جوانان برپا شده است.

 

مسئول گروه جهادی شهید مصطفی احمدی‌روشن با اشاره به اینکه در کنار برپایی نمایشگاه غرفه حجاب و محصولات فرهنگی نیز دایر شده بود،افزود: در این نمایشگاه شرکت‌کنندگان برای سردار دل‌ها دلنوشته می‌نویسند و به آنان هدایای فرهنگی اهدا می‌شود.

 

پورحنیفه خاطرنشان‌کرد: نمایشگاه مذکور به همت قرارگاه شهید احمدی‌روشن، کانون فرهنگی و هنری مصلی و پایگاه مقاومت بسیج شهید نقیب زاده سپاه ناحیه آستارا برپا شده است.

کد خبر 1012006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha