توزیع شش هزار بسته معیشتی به همت سپاه ناحیه امامت تبریز

رزمایش کمک مؤمنانه و توزیع شش هزار بسته معیشتی به همت سپاه ناحیه امامت تبریز در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «سیدعلی فقیه» امروز در رزمایش کمک مؤمنانه و توزیع شش هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه امامت تبریز که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران که همواره در عرصه های مختلف پای‌کار هستند، در جریان شیوع ویروس کرونا و رزمایش کمک مؤمنانه نیز حاضر شدند تا افرادی که از این ویروس متضرر شده اند، احساس فقر نداشته باشند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مردم نسبت به عملکرد دولت نقد دارند، اما این به معنای پای کار نبودن مردم نیست. باید با تمام‌ وجود قدردان مردم و خیّرین عزیز باشیم که اینگونه اقدام به توزیع بسته های معیشتی می‌کنند.

حجت الاسلام فقیه ضمن قدردانی از زحمات فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه امامت در راستای برگزاری این رزمایش، تصریح کرد: حضور سپاه و مردم در این رزمایش همانند دوران دفاع مقدس است و رهبر انقلاب نیز بارها تاکید کرده اند که ملت ما برتر از مردم دوران صدر اسلام است.

وی گفت: این روحیه و فرهنگ می‌تواند برای مردم کشورهای مختلف الگو باشد و اگر یک شهید مانند سردار سلیمانی از میان ما رفت، اما گستردگی فکر و مکتب این شهید، هرگز از بین خواهد رفت.

گفتنی است، در پایان این برنامه از پدران شهدای مدافع حرم تبریز، حامدجوانی، اکبر زوار جنتی و محمدرضا فخیمی، تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1012013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha