۴ میلیارد ریال کمک بین ‌آسیب دیدگان کرونا در طبس توزیع شد

فرمانده سپاه طبس با بیان اینکه چهار میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال کمک در مرحله دوم گام سوم کمک های مومنانه جمع آوری شده است، گفت: در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه یک هزار و ۳۲۷ بسته معیشتی بین نیازمندان در طبس توزیع می شود.

سرهنگ «علی خبازی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: شعار محوری دهه ولایت و امامت امسال «بصیرت فاطمی، ولایت مداری و میثاق با ولایت» است که از  9 تا 19 دی ماه ادامه دارد.

 

فرمانده سپاه طبس با اشاره به 13 دی ماه سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی یکی از اشتباهات استراتژیک شیطان بزرگ بود که قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند.

 

وی با بیان اینکه 64 عنوان برنامه به مناسبت دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار سلیمانی در طبس اجرا می شود، گفت: برگزاری یادواره سردار دل ها، مسابقات فرهنگی، نشست های بصیرتی با رعایت پروتکل های بهداشتی، برنامه های مختلف در فضای مجازی، مسابقات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه و پویش نذر خون از مهم ترین برنامه های این دهه در طبس است.

 

خبازی با تاکید بر اینکه به مناسبت دهه بصیرت یک هزار و 327 بسته معیشتی در طبس توزیع می شود، افزود: برای این میزان کمک ها اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 177 میلیون ریال هزینه شده است.

 

فرمانده سپاه طبس در ادامه بیان کرد: طی اجرای این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در طبس یک هزار و 400 بسته مواد غذایی و چهار هزار و 500 پُرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع می شود.

 

وی در پایان با بیان اینکه در مرحله دوم از گام سوم رزمایش کمک ها مومنانه چهار میلیارد و 587 میلیون ریال اعتبار جمع آوری شده است، گفت: در این مرحله از رزمایش بحث توزیع آبگرمکن، بخاری گازی، کارت هدیه و کپسول اکسیژن به ارزش 550میلیون ریال در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1012053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha