سلیمانی کسی که به همراه ما جنگید؛ مستندی از  «شهید سلیمانی» در سوریه

شبکه تلویزیونی المیادین قرار است یک فیلم مستند از مهم‌ترین موقعیت های حضور شهید«حاج قاسم سلیمانی» در سوریه پخش کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شبکه تلویزیونی المیادین یک فیلم مستند از مهم‌ترین موقعیت ها در جنگ سوریه که شهید«حاج قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس در آن حضور داشت، و تاثیر ویژه وی در روند حوادث را امشب (سه شنبه 16 دی 1399) پخش خواهد شد.

 

این فیلم مستند با نام «سلیمانی الذی قاتل معنا»(سلیمانی کسی که به همراه ما جنگید) مهم‌ترین موقعیت های شهید سلیمانی را در سوریه با گفتگو با رزمندگان و مبارزانی که وی را در بیشتر جبهه های نبرد همراهی می کردند و شانه به شانه او می جنگیدند، نشان می دهد. علاوه براین، این فیلم تاثیرگذاری شخصیت و تواضع وی بر روی اطرافیانش را نشان می دهد.

 

این فیلم نشان می دهد که پس از آزادسازی بسیاری از مناطق سوریه از دست تروریست‌ها، هنگام ورود به این مناطق، غیر نظامیان وی را می شناختند و با وی ملاقات می کردند.

 

این مستند حکایتی از حضور سلیمانی در البوکمال است. نبردی که برای او برای شکست اشغالگران آمریکایی و برنامه هایش اهمیت داشت. به مین دلیل در اردوگاه کوچکی در قلب صحرا این نبرد را مدیریت کرد و تا زمانی که از آزادی کامل این منطقه اطمینان به دست نیاورد، آنجا را ترک نکرد.

 

این مستند اطلاعات و رازهای بسیاری را از نقش شهید قاسم سلیمانی برای مقابله با حمله دشمنان در سوریه فاش کرد. وی از سال 2011 میلادی در سطح نظامی و سیاسی در سوریه حضور دایم داشت.

 

سردار سلیمانی در مهم‌ترین نبردهای سوریه از حلب و حومه آن تا دمشق، حمض، حماه و حومه ادلب در خط مقدم جبهه بود. به طوری که نبردها در بادیه سوریه علیه تروریست‌ها به آزاد سازی البوکمال پایان یافت و برنامه های آمریکا در شمال سوریه شکست خورد.

 

حضور سردار سلیمانی در بالابردن روحیه سربازان نقش داشت، به طوری که بسیاری از مبارزان روایت می کنند که آنها بدون ترس و نگرانی به خطوط تروریست‌ها حمله می کردند. زیرا آنها می دیدند که سردار سلیمانی همیشه پیش از آنها در میدان مبارزه است و به همراه آنها در خط مقدم حضور دارد. او یک فرمانده بزرگ بود که توانست نبرد با تروریست‌ها را از یک اتاق عملیات به دور از خطر و تهدید مدیریت کند.

کد خبر 1012056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha