برگزاری مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت» توسط کانون راه آسمان

ولی زاده از برگزاری مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت» توسط کانون فرهنگی هنری راه آسمان شهرک مدرس شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

«علی اکبر ولی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری راه آسمان، در حوزه ترویج کتاب و کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه است که این اقدام از طریق برگزاری مسابقه کتابخوانی در حال انجام است.   

 

مدیر کانون فرهنگی هنری راه آسمان شهرک مدرس شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی مردم با عوالم بعد از مرگ و اتفاق های بعد از آن در حال برگزاری است.

 

وی عنوان کرد: کتاب «سه دقیقه در قیامت» کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی و روایتی است از خاطرات یکی از مدافعان حرم که زیر عمل جراحی برای لحظه هایی از دنیای خاکی می رود و تجربه ای نزدیک به مرگ دارد و او در این زمان کوتاه چیزهایی را می بیند که درک آنها برای مردم عادی سخت است.

 

ولی زاده اعلام کرد: بخش های مختلف این کتاب در کانال کانون در فضای مجازی قرار داده می شود و اعضای کانون و همچنین کسانی که عضو کانال کانون فرهنگی هنری راه آسمان هستند می توانند این کتاب را مطالعه کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی را از این مسابقه شاهد هستیم و به 10 نفر از برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

 

گفتنی است محور فعالیت های کانون های مساجد بر اساس بخش های مختلف طرح ملی ایران قوی است که برگزاری مسابقه کتابخوانی، ثبت و به ‌روزرسانی کتابخانه‌ ها و غیره برنامه رواق کتاب در طرح ملی ایران قوی است.

کد خبر 1012104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha