برگزاری ویژه برنامه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و اربعین شهید فخری‌زاده در صومعه‌سرا

محمدی گفت: ویژه برنامه اولین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، و دیگر شهدای این ترور و اربعین شهادت دکتر محسن فخری‌زاده و محافظ مظلومش حامد اصغری در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار می‌شود.

«پوریا محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حلج قاسم لسمیانی اظهار کرد: مراسم نخستین سالروز شهادت سیدالشهدای مقاومت، شهید ملی ایرانیان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، و دیگر شهدای این ترور و اربعین شهادت دکتر محسن فخری‌زاده و محافظ مظلومش حامد اصغری در مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

فرمانده پایگاه بسیج ولایت مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا افزود: سرهنگ پاسدار علی محمودی معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان به سخنرانی و سینا پورمحسن به مداحی در این مراسم می‌پردازند.

 

وی با بیان اینکه ساعت برگزاری این مراسم روز سه‌شنبه(16دی) همراه با فریضه جماعت مغرب و عشاء است گفت: مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

محمدی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده هر دو با توطئه آمریکا و صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند تصریح کرد: حاج قاسم به عنوان سید مقاومت و شهید فخری‌زاده نیز به عنوان استاد و سید هسته‌ای در بین شهدا قلمداد شدند.

 

فرمانده پایگاه بسیج ولایت مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا حاج قاسم سلیمانی را نه یک فرد بلکه یک مکتب دانست و بیان کرد: خیلی‌ها شهید فخری‌زاده را نمی‌شناختند، اما خداوند با شهادتش او را به همه عالم معرفی کرد.

 

وی اقدامات علمی شهید فخری‌زاده را برای ارتقای اقتدار علمی ایران بسیار اثربخش عنوان و خاطرنشان کرد: این عظمت علمی شهید بود که دشمن را به هراس انداخت و به دنبال به شهادت رساندن ایشان بودند.

کد خبر 1012117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha