ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران پیگیری می شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: منطقه آزاد را دنبال خواهیم کرد اما بدنه مجمع مخالف گسترش مناطق آزاد تجاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «محسن رضایی»  صبح امروز(۱۶ دی)در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: مردم استان ایلام نه تنها برای نظام ایجاد نکردند بلکه مشکل گشا بودند.

 

وی با بیان اینکه مردم استان در ابتدای جنگ به عنوان اولین نیروهای خود را به جبهه های نبرد رساندند، تصریح کرد: غیرت مردم زیر بنای تشکیل یک لشکر در دوران دفاع مقدس شد.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: موضوع سامانه گرمسیری و منطقه آزاد تجاری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

رضایی با بیان اینکه منطقه آزاد را دنبال خواهیم کرد اما بدنه مجمع مخالف گسترش مناطق آزاد تجاری است، گفت: با اعزام کارشناسان به مهران دنبال این هستیم که بتوانیم نظر مثبت اعضای مجمع را در تشکیل منطقه آزاد تجاری مهران جلب نماییم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار، گفت: سامانه گرمسیری یکی از مهم ترین طرح های اقتصادی استان است، این طرح در کنار امنیت پایدار مرزی نقش قابل توجهی در کاهش بیکاری خواهد داشت.

 

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار»  یادآور شد: آبیاری بیش از ۲۷ هزار هکتار از اراضی استان تحول جدی در استان ایجاد خواهد کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این سامانه یکی از مطالبات جدی مردم استان است چرا که معطل ماندن این پروژه باعث فرسایش تجهیزات خواهد شد.

کد خبر 1012154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha