اولین یادواره ملی شهادت سردار سلیمانی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان فارس برگزار می شود

افلاکی فرد گفت: در رابطه با اولین یادواره ملی سالگرد شهادت شهید سلیمانی که به میزبانی دانشگاه فرهنگیان فارس برگزار می شود، گفت: فردا از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه در سالن «نفت» دانشگاه شیراز اجرا می شود و از طریق شبکه مجازی پخش می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین افلاکی فرد»، امروز (سه شنبه 16 دی) در جمع خبرنگاران در رابطه با اولین یادواره ملی سالگرد شهادت شهید سلیمانی که به میزبانی دانشگاه فرهنگیان فارس برگزار می شود، گفت: فردا از ساعت 9 تا 11 و 30 دقیقه در سالن «نفت» دانشگاه شیراز اجرا می شود و از طریق شبکه مجازی پخش می شود.

رئیس امور پردیس ها و مرکزهای دانشگاه فرهنگیان استان فارس با اشاره به اینکه ما دانشجو تربیت می کنیم که در آینده تربیت کننده باشد، تاکید کرد: دانشگاهی که مورد توجه مقام معظم رهبری است ماموریت های ویژه ای پیش روی خود تعریف کرده است که کارهای تربیتی و فرهنگی در کنار آموزش مهمترین ماموریتی است که در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تبیین ابعاد اخلاقی، فرهنگی و زندگی شهدا به ویژه شهید سلیمانی، وظیفه خود می دانیم، اظهار کرد: سردار سلیمانی را می توان یک رهبر معنوی برای جوانان دانست و سیره زندگی سردار در بعد فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی در نظر گرفته شود و هدف ما از برگزاری یادواره قدردانی از شخصیت هایی است که زندگی خود را فدا کردند تا مردم زندگی داشته باشند.

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که سردار سلیمانی جان خود را داد برای اینکه عزت به مملکت دهد، تاکید کرد: وظیفه و رسالت ما به عنوان نهاد فرهنگی، تبیین ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی است.

افلاکی فرد با اشاره به اینکه دانشجوی دانشگاه فرهنگیان باید ابعاد شخصیت شهدا به ویژه شهید سلیمانی را بشناسد، اضافه کرد: در این مراسم آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس به عنوان سخنرانان مراسم هستند و سردار علی صداقت، همرزم سردار سلیمانی سخنران ویژه مراسم است که به صورت مجازی در جلسه می کند.

وی با اشاره به اینکه در حال 2 پردیس و پنج مرکز در فارس وجود دارد، تاکید کرد: چهار هزار و 250 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان وجود دارد که در این سال، چهار یا پنج رشته و 2 گرایش جدید به استان فارس اضافه شده است.

افلاکی فرد گفت: از اسفند گذشته تاکنون دانشجویان به صورت مجازی در کلاس ها شرکت می کنند و امتحانات هم به صورت مجازی برگزار می شود.

کد خبر 1012203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha