کلیپ « نگاه روشن  به اصول روابط اجتماعی رهبران » منتشرمی شود

کلیپ« نگاه روشن به اصول روابط اجتماعی رهبران» بارویکرد جلب اعتماد و رغبت مردم به همت فرهنگ سرای گلستان تولید و در فضای مجازی منتشرمی شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از مدیریت فرهنگی هنری منطقه هشت فرهنگ سرای گلستان، مجموعه کلیپ های روشنی راه با درس گفتارهای از سخنان ناب امیرمومنان علی (ع) به مالک اشتر است که براساس کتاب نهج البلاغه ولی امر مسلمین جهان امام علی(ع) تهیه و تنظیم می شود و هرماه به منظور ترویج فرهنگ مطالعه متون دینی، سخنان بزرگان برای زیستن بهتر ، رسیدن به تعالی و آرامش در زندگی تولید می شود.

کلیپ موشن گرافی « نگاه روشن به اصول روابط اجتماعی رهبران » بر اساس نامه امیرمومنان (ع) حجت برحق خدا بر روی زمین که مثل و مانندی ندارد به مالک اشتر گردآوری شده است . امام علی (ع) به مالک می فرماید: تا می توانی به پرهیزکاران و را ستگویان بپیوند و آنان را چنان پرورش ده که تو را فراوان نستایند و تو را به انجام اعمال زشت تشویق نکنند که ستایش بیش از اندازه خود پسندی می آورد و انسان را به سرکشی و ا می دارد.

در مطالب دیگر تنظیم شده از کتاب نهج البلاغه در این کلیپ سخنان امام علی (ع) به مالک اشتر آمده است:  هرگز نیکوکار و بدکار در نظرت یکسان نباشند و بدان هیچ وسیله ای برای جلب اعتماد والی به رعیت بهتراز نیکوکاری به مردم و تخفیف مالیات و اجبار نکردن مردم به کاری دوست ندارند نیست . پس در این امور آنقدر تلاش کن که به وفاداری رعیت خوشبین شوی و رنج طولانی مشکلات از جسم و روح تو رخت بربندد.

تنظیم مطالب این کلیپ را بهروز آهنگری دکتری علوم قرآنی و تدوین و ساخت کلیپ را سید فرهاد عباسیان کارگردان و تدوین گر برعهده دارند.

به امید روزی که چشمان جهانیان به عدالت، جنگ ستیزی، صلح و آرامش و نابودی حکومت های مستکبرو ظالم بازشود.

کد خبر 1012213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha