جوانان کانون مهرپویان احساسات خود را درباره سردار سلیمانی بیان کردند

بهارلویی گفت: نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه احساسات خود را درباره قهرمان همیشه زنده ما سردار حاج قاسم سلیمانی با عنوان «قهرمان من» بیان کردند.

«حمزه بهارلویی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی پویش با عنوان «قهرمان من» توسط کانون مهرپویان یانچشمه برگزار شد که نوجوانان و جوانان احساسات خود را درباره قهرمان همیشه زنده ما سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای یانچشمه ادامه داد: پویش «قهرمان من» یک تلاش گسترده از کانون مهرپویان است که در راستای فراهم‌سازی بستری مناسب برای ارسال دلنوشته ها و احساسات نوجوانان و جوانان برپا شد.

 

وی ابراز کرد: نوجوانان و جوانان با استقبال گسترده از پویش «قهرمان من» 30 دلنوشته را در فضای مجازی به کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای یانچشمه ارسال کردند.

 

بهارلویی گفت: همه دلنوشته های نوجوانان و جوانان با عنوان «قهرمان من» برای ایجاد شور و نشاط جوانان در سایر شبکه های اجتماعی منتشر شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای یانچشمه ادامه داد: به همه آثار ارسالی هدایای نفیسی از طرف کانون به جوانان و نوجوانان اهدا می شود.

 

دلنوشته یکی از شرکت کنندگان بشرح زیر است:

«از سودای دلم، می نویسم برای سرداری که غمش، غم عظیمی است، داغش آنچنان جگر سوز و درد آور است که باورش هنوز هم که هنوز است در وهم و خیالمان نمی گنجد...

درود بر تو ای سرباز پیر ولایت...

ای حامی مستضعفان...

ای پناه بی پناهان...

ای قوت قلب مضطران...

ای مایه افتخار ایرانیان...

ای مصداق و لا نرید منکم جزا و لا شکورا...

ای که برای ما عیان شد تو هستی اشد حبا الله‌..

تو بودی که برای ما قل الله ثم ذرهم (در برخورد با مردم جز رضای خدا همه چیز را کنار می گذارد) را مشق زندگی های دنیایی و فانی مان کردی ...

چگونه باور کنم نبودنت را...

از اعماق وجودم می گویم؛ دشمن بداند اگر سرداری را از ما گرفتند، من مادر این سرزمین، سلیمانی های دیگری را تربیت می کنم تا اهداف سردار دل هایمان و سردار سلیمانی های دیگر به ثمر بنشیند...

اللهم لا نعلم و منهم الا خیرا...

 غمش را غیر دل

سر منزل نیست

ولی آن هم نصیب

هر دلی نیست

 

دلنوشته از: صغری بهارلویی

 

کد خبر 1012225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha