چهارمحال و بختیاری از استان‌های برتر در طرح ملی «ایران قوی» است

براتی گفت: مجموعه استان چهارمحال و بختیاری در طرح ملی «ایران قوی» تاکنون فعالیت قابل قبولی داشته و امید است در ادامه از این جایگاه مناسب بتواند به خوبی دفاع کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «حسین براتی» امروز (سه‌شنبه ۱۶ دی) در نشست هم‌اندیشی رابطین فهما و به صورت همزمان به صورت ویدیو کنفرانس با سایر مدیران کانون های مساجد که در ستاد هماهنگی کانون های مساجد برگزار شد اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری در طرح ملی «ایران قوی» از موقعیت خوبی برخوردار است و در سامانه بچه های مسجد هم تاکنون رتبه خوبی کسب کرده است.

 

مسئول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: پایداری این شرایط مستلزم این است که همکاری جدی‌تر و مستمر از سوی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و شبکه رابطین کانون ها دنبال شود که این تلاش‌های ارزشمند حفظ و تداوم یابد.

 

براتی، جذب اعضای بیشتر به کانون به ویژه از نسل جوانان و نوجوانان را مهمترین اهداف برگزاری طرح ‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دانست و گفت: هرچقدر بتوان با برنامه‌ های جذاب و کاربردی افراد بیشتری را به مسجد جذب کرد نشانگر آن است که در اجرای برنامه‌ها عملکرد خوبی داشته‌ایم.

 

مسئول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: اگرچه در نگاه اول جذب جوانان و نوجوانان به مسجد مهم است اما مهمتر از آن ماندگاری اعضا در مسجد است.

 

براتی افزود: استان چهارمحال و بختیاری بر اساس فرایندی که در حوزه ایران قوی برای آن پیش بینی شده از موقعیت خوبی برخوردار است و امید است این روند مستمر باشد و تا پایان طرح استان از موقعیت خود به شایستگی دفاع کند و بتواند موقعیت خود را در رقابت سالم و بانشاطی که در این حوزه ایجاد شده حفظ کند.

 

وی تصریح کرد: چنانچه نیازی در این حوزه شناسایی شده است ارائه شود تا بتوان برای پیشبرد بهتر برنامه از آن استفاده کرد.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «محمدرضا مظاهری» با قدردانی از همکاری رابطین فهمان در استان اظهار داشت: میزان مشارکت، همدلی و ورود شبکه رابطان در طرح‌های مختلف نه تنها در طرح ملی «ایران قوی» بلکه در طرح‌ های دیگر از جمله «راهکار» همکاری مطلوبی دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: شبکه رابطان بازوی اجرایی کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند و همه در قالب ید واحده اهداف و سیاست ‌های ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را پیگیری می‌کنیم.

 

کد خبر 1012238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha