​بهره برداری از پروژه های آبرسانی به ۷۴ روستای استان مرکزی

۴۰ پروژه آبرسانی به ۷۴ روستای استان مرکزی از طریق ویدئو کنفرانس توسط وزیر نیرو به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در این مراسم که امروز (16 دی) در روستای سیلیجرد از توابع شهرستان ساوه با حضور مهندس آقازاده استاندار مرکزی، مهندس میرزایی فرماندار، حجت الاسلام سبزی نماینده مجلس این شهرستان، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه  و مهندس عرفانی نسب مدیرعامل آبفای استان برگزار گردید، 40 پروژه آبرسانی از طریق ویدئو کنفرانس با وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

 

«رضا اردکانیان» که در این مراسم به صورت مجازی حضور داشت طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از همکاران صنعت آب و برق در کشور  و استانداران در اجرا و پشتیبانی از پویش # هر هفته _الف _ب _ ایران، گفت: با یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و یکپارچه شدن منابع مالی، منابع انسانی و تجهیزاتی بعد از دو دهه، تحول خوبی در آمر آبرسانی به روستاها را شاهد بودیم.

 

وزیر نیرو در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آبرسانی به ۷۴ روستای استان مرکزی در هفته سی و پنجم پویش # هر هفته _الف _ب _ ایران، افزود: امید است هموطنان عزیز روستاهای این استان با پرهیز از اسراف و مصرف بهینه آب قدردان این نعمت خدادادی باشند.

 

در ادامه مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز به ارایه گزارشی از عملکرد آبرسانی به روستاها در دولت های یازدهم و دوازدهم پرداخت و گفت: تا کنون ۱۲ هزار و ۱۸۹ روستا با جمعیتی حدود  ۸.۲ میلیون نفر در سراسر کشور با اعتباری بالغ بر ۶۸۰۰ میلیارد تومان از آب شرب پایدار بهره مند شدند.

 

«جانباز» اضافه کرد: تا پایان دولت دوازدهم مجموعا ۱۴ هزار و ۱۶۰ روستا با جمعیتی حدود  ۹.۳ میلیون نفر از آب شرب بهره مند خواهند شد.

کد خبر 1012245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha