ساخت واحدهای مسکونی  ایتام قرچک با مشارکت برخی ادارات و خیرین

فرماندار شهرستان قرچک گفت: واحدهای مسکونی خانواده‌های ایتام قرچک با مشارکت برخی ادارات و خیرین ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک گفت: در راستای اجرای پویش تأمین واحدهای مسکونی برای خانواده‌های ایتام و نیازمندان، ۷۰ واحد مسکونی با مشارکت برخی ادارات، خیرین و مردم نیکوکار برای ایتام این شهرستان ساخته خواهد شد.
 خطیبی افزود: ساخت ۳۵۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان استان تهران در پیشوا در حال ساخت است که ۷۰ واحد مسکونی به مددجویان قرچک اختصاص دارد و در کنار خیرین، برخی ادارات نیز سهم خود را در این امر خداپسندانه ادا می‌کنند.
فرماندار قرچک با تاکید بر تحت پوشش قرار داشتن خانواده های روستایی در این پویش اظهار داشت:‌ علاوه بر شهر قرچک  در تلاش هستیم تعدادی واحد مسکونی بصورت مشارکتی برای خانواده‌های نیازمند روستایی ساخته شود.

وی بیان کرد:‌همه باید در اجرای سه الگوی توانمندسازی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در حوزه اشتغال و خودکفایی، مسکن و مسائل فرهنگی اجتماعی مشارکت کنیم.
گفتنی‌ است، جلسه مشارکت در ساخت واحدهای مسکونی خانواده‌های ایتام تحت پوشش کمیته امداد به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، فرمانده سپاه پانزده خرداد، بخشدار مرکزی و برخی مسئولان و خیرین برگزار شد.

کد خبر 1012268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha