توزیع افزون بر ۲ هزار بسته معیشتی و غذای گرم توسط کانون اهل بیت(ع) آستانه اشرفیه

اعضای کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع) آستانه اشرفیه از ابتدای شیوع کروناویروس در قالب طرح ملی «ایران قوی» افزون بر ۵۰۰ بسته معیشتی و هزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم بین نیازمندان توزیع کردند.

«حسن فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تشریح فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع) آستانه اشرفیه در بحران کرونا ویروس اظهار داشت: فعالیت‌های جهادی و کمک‌های مومنانه کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع) در قالب طرح «راهکار» ذیل رواق همدلی در طرح ملی ایران قوی انجام شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع) آستانه اشرفیه با بیان اینکه کمک‌های جهادی بچه‌های مسجد از فروردین سال جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد افزود: با شیوع کرونا ویروس و با مشارکت بانوان عضو کانون، کارگاه‌های خانگی تولید ماسک را راه اندازی کرده و یک هزار ماسک تولید و بین نمازگزاران توزیع کردیم.

 

وی از شناسایی ۲۵۰ خانوار آسیب‌دیده از کرونا در آستانه اشرفیه خبرداد و اذعان کرد: حمایت از این خانواده‌ها جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در دستور کار قرار گرفت و با کمک ۹۰ میلیونی خیرین و اهالی مسجد اهل بیت(ع)، ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

فلاح با اشاره به تهیه ۱۱۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش مومنانه در قالب پویش"من حضرت علی(ع) را دوست دارم"  گفت: طبخ و توزیع ۶۰۰ وعده غذای گرم از دیگر اقدامات کانون اهل بیت (ع) همزمان با عید غدیر خم بود.

 

وی با بیان اینکه کمک‌های مومنانه بچه‌های مسجد اهل بیت(ع) تنها به توزیع بسته‌های معیشتی ختم نشد تصریح کرد: توزیع ۵۰ عدد کارت خرید ۲۵۰ هزار تومانی اتکا بین آسیب‌دیدگان از کرونا و اهدای ۱۷ عدد کارت هدیه نقدی ۱۵۰ هزار تومانی به نیازمندان از دیگر اقداماتی بود که از ابتدای سال جاری انجام شد.

 

فلاح اعلام کرد: این کارت‌های اهدایی به ارزش تقریبی ۱۶ میلیون تومان به یاد سردار دلها «حاج قاسم سلیمانی» با محوریت کانون فرهنگی و هنری مسجد اهل (ع) آستانه اشرفیه توزیع شد.

وی با اشاره به قربانی ۶ راس گوسفند در عید قربان و توزیع گوشت گرم بین نیازمندان اعلام کرد: همچنین یک هزار و ۳۰۰ وعده غذای گرم همزمان باتاسوعا و عاشورای حسینی و ۳۰ بسته یلدایی بین نیازمندان توزیع شد.

 

فلاح همچنین از توزیع ۱۳۰ کمک بسته حمایتی همزمان با دهه بصیرت و میثاق با ولایت خبر داد و عنوان داشت: این کمک بسته‌های معیشتی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان شامل رب گوجه، روغن، حبوبات، ماکارونی و مرغ بود.

 

وی با بیان اینکه فعالیت‌های جهادی کانون اهل بیت(ع) همچنان ادامه دارد خاطرنشان ساخت: تا ریشه‌کنی بیماری کووید ۱۹ در صحنه حاضر بوده و با کمک گروه‌های جهادی، اعضای کانون و هیئت امنای مسجد اهل بیت(ع) کمک به نیازمندان را در اولویت برنامه‌ها خواهیم داشت.

 

 

کد خبر 1012299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha