چالش ها و فرصت های فعالیت شبکه رابطین فهما در چهارمحال و بختیاری بررسی شد

براتی گفت: به منظور بررسی چالش ها و فرصت های موجود در عرصه فعالیت رابطین فهما به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده و از نزدیک با نظرات فعالان این عرصه آشنا شدم.

«حسین براتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری در حوزه ستاد، شبکه رابطین و خبرگزاری شبستان در جایگاه ویژه ای قرار دارد.

 

مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اجرای طرح ملی «ایران قوی» تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری از استان های پیشتاز کشور در این حوزه است و امید است در ادامه نیز این جایگاه را حفظ کند.

 

براتی افزود: این استان از موقعیت خوبی در سامانه «بچه های مسجد» برخوردار است و فعالان این عرصه فعالیت های خوبی تاکنون از خود نشان داده اند.

 

مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: دیدار با کارکنان ستاد، نشست با رابطان فهما و نشست با مدیرکل از جمله برنامه های سفر به این استان بوده است.

 

براتی خاطرنشان کرد: همچنین از ۲ کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد و خاتم النبی (ص) شهر بن جزو کانون های موفق و شاخص در سامانه «بچه های مسجد» در رتبه برتر قرار دارند نیز دیدار می شود.

 

وی ‌افزود: اقدامات و فعالیت های استان چهارمحال و بختیاری در حوزه کانون های مساجد مطلوب است و در ادامه رشد و بالندگی استان را در حوزه های فرهنگی و هنری بیش از پیش تقویت می کند.

 

کد خبر 1012366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha