کانون های مساجد با کمترین امکانات نقش ویژه ای در فعالیت های فرهنگی هنری دارند

شریفی با تاکید بر اینکه کانون های مساجد با کمترین امکانات و منابع مالی نقش اثرگذاری در فعالیت های فرهنگی هنری دارند گفت: این نهادهای اثر گذار محور فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد به شمار می روند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «ابراهیم شریفی» امروز (سه شنبه ۱۶ دی) در نشست با مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد، اظهار داشت: کانون های مساجد با کمترین امکانات و منابع مالی نقش اثرگذاری در فعالیت های فرهنگی هنری دارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: این نهادهای اثر گذار محور فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد به شمار می روند.

 

وی با تاکید بر بهره گیری از کانون های فرهنگی هنری در نقاط مختلف استان، اظهار داشت: استان ما دارای روستاهای متعدد به ویژه در مناطق محروم است و کانون های مساجد فرصتی را برای توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در استان فراهم کرده اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: نیروهای این نهاد محدود هستند از همین رو فعالان کانون های فرهنگی هنری به یاری ما آمده و این مجموعه را در برگزاری برنامه ها به ویژه در روستا کمک می دهند.

 

شریفی افزود: از سوی دیگر مسئولان استان پرتلاش و وفادار به نظام و انقلاب هستند و در مسیر ارزش های انقلاب و اسلام گام بر می دارند و در کنار فعالان کانون ها منشا خدمات و برگزاری برنامه های موثری در استان هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون های مساجد از سال های گذشته نقش اثرگذاری در استان داشته اند و امید است در ادامه نیز شاهد این روند مطلوب در استان باشیم.

 

کد خبر 1012368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha