ترویج مکتب سلیمانی برای مقابله با دشمنان در جنگ نرم ضروری است

سردار جلالی ترویج مکتب سلیمانی برای مقابله با دشمنان در جنگ نرم را ضروری دانست وگفت: سردار سلیمانی الگویی از مبارزه با استکبار برای جوانان معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سردار«غلامرضا جلالی» در آئین گرامیداشت شهدای محور مقاومت سمنان با عنوان «مکتب سلیمانی و ارتقای قدرت نرم جمهوری اسلامی» از طریق ویدئوکنفرانس ،ضمن بیان اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی پایان زندگی انسانی و دنیوی وی ،ولی شروع یک راهبرد و تفکر بود گفت: با شهادت حاج قاسم سلیمانی نسخه جدید و به‌روز شده‌ای از قهرمان ملی در سطح کشور تعریف شد.

 

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با تأکید براینکه شهادت سردار سلیمانی، به تعبیری تولد دیگری برای او بود ادامه داد: بعد از شهادتش، مقام معظم رهبری از سیره، مرام و تفکر او به عنوان مکتب قاسم سلیمانی یاد کردند.

 

وی ترویج مکتب سلیمانی برای مقابله با دشمنان در جنگ نرم را ضروری عنوان کردوافزود: همانطور که مکتب عاشورا بعد از شهادت امام حسین (ع) شکل گرفت، امروز سردار سلیمانی جانی دوباره به آن مکتب بخشید و نسخه به روز شده اش را ارائه کرد.

 

سردار جلالی سپهبد سلیمانی را الگویی از مبارزه با استکبار برای جوانان دانست وگفت: با شهادت حاج قاسم ارزش‌های دفاع مقدس باری دیگر در مکتب او زنده شد.

 

رئیس سازمان پدافند غیرعامل پیش از قاسم سلیمانی، اسطوره‌های ملی ما افسانه‌ای بودند و رستم شاهنامه به عنوان یک اسطوره شناخته می‌شد ولی امروز سلیمانی شکل حقیقی به این اسطوره افسانه‌ای بخشید و به عبارتی سلیمانی، رستم جدیدی در زمانه ما و قهرمان ملی و مذهبی کشور شناخته می‌شود.

 

وی با اشاره به ویژگی‌ها و اقدامات مهم سپهبد سلیمانی بیان کرد: مجاب سازی دولت روسیه به ورود نیروهای هوایی و پدافند آن به استراتژی جنگی ایران ازجمله اقدامات مهمی است که توسط سردار سلیمانی انجام‌شده است.

 

سردارجلالی با تأکید بر اینکه پوتین برای نخستین بار در تاریخ نظامی کشور، ارتش ما ارتش ابرقدرت دیگری را تحت هدایت خود درآورد، خاطرنشان کرد: شهادت قاسم سلیمانی نقطه انتهایی عرصه نظامی این جریان بود.

 

رئیس سازمان پدافند غیرعامل بابیان اینکه این اتفاقات معادلات منطقه را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد، گفت: این صحنه، جنگ نیابتی مدرنی بین جریان انقلاب و جریان استکباری بود که آمریکا هم ازنظر تاکتیکی و هم ازنظر راهبردی شکست خورد.

 

وی اتکا به قدرت مردم در دفاع و حمایت از مظلوم، شجاعت انقلابی و نترسیدن از دشمن را از ابعاد نظامی مکتب سلیمانی برشمردوافزود: به طوری که او برخلاف عموم فرمانده‌ها، در خط مقدم جبهه مقاومت حرکت می‌کرد و بعد سربازان را فرا می‌خواند.

 

سردارجلالی خاطرنشان کرد: افراد کمی هستند که قادر باشند هم در راهبرد جنگ و هماهنگی کشورهای مختلف، هم در فرماندهی سربازان و هم در حضور تاکتیکی و عملیاتی در خط مقدم جنگ موفق باشند و سرار سلیمانی یکی از آنان بود.

کد خبر 1012418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha