برگزاری جلسه مشترک برای رفع موانع صادراتی گلستان

حق شناس گفت: پس از احصاء مشکلات و موانع صادراتی گلستان در نشست مشترک با وزارتخانه های مربوطه نسبت به رفع این موانع اقدام می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز(سه شنبه 16 دی) در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی اظهار کرد: کمیسیون مشترک ایران و ترکمنستان با ریاست وزیر راه و شهر سازی به منظور رفع مشکلات در حوزه صادرات بین دو کشور ایران و ترکمنستان برگزار می شود.

 

استاندار گلستان ادامه داد: بنا بود که جلسه امروز شورای گفتگو با حضور معاون وزیر امور خارجه برگزار شود که بنا به دلایلی این مهم اتفاق نیفتاد و امیدواریم در جلسه بعدی میزبان معاون وزیر امور خارجه در استان باشیم.

 

حق شناس بیان کرد: بنا شد که دستگاه های اجرایی مشکلات و موانع صادراتی را احصاء کنند و جلسه مشترکی با وزارت صمت، امور خارجه، راه و شهرسازی و غیره برگزار شود و در این نشست بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

 

وی به تقویت روابط بین کشورهای همسایه تاکید کرد و افزود: استان گلستان ظرفیت صادراتی  قابل توجهی  دارد ولی نتوانستیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

 

استاندار گلستان افزود: با وجود اینکه صادرات استان تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته است اما خوشبختانه مراودات ریلی با کشور ترکمنستان تداوم دارد.

 

کد خبر 1012427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha