شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه جنگ سخت و نرم تحول آفرینی کرد

آل داوود با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه جنگ سخت و نرم تحول آفرینی کرد، گفت:می توانیم با تحکیم قدرت اجتماعی در حوزه فضای سایبری مختصات تحکیمی جبهه مخالف را بشکنیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید علیرضا آل داوود» امروز (۱۶ دی ماه) در حاشیه نشست رونمایی از تولیدات فضای مجازی بسیج که به صورت آنلاین در نشست حضور داشت، اظهار کرد: ما به سمت تمدن نوین انقلاب اسلامی حرکت می کنیم و در این مسیر داشتن «رسانه طراز انقلاب اسلامی» باید تبین کننده شخصیت حاج قاسم سلیمانی باشد.

 
دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی فضای مجازی بسیج گفت: در عصری زندگی می کنیم که آمریکایی در بحث حکمرانی شبکه های اجتماعی در حال تلاش بوده و به دنبال یک بستر پدافندی و آفندی و در خدمت فراگیری دکترین دفاعی خود در این حوزه هستند.
 
 
آل داوود با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه جنگ سخت و نرم تحول آفرینی کرد، ادامه داد: می توانیم با تحکیم قدرت اجتماعی در حوزه فضای سایبری مختصات تحکیمی جبهه مخالف را بشکنیم که باید به این مورد مهم توجه شود.
 
 
دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلابی اسلامی فضای مجازی بسیج گفت: اگر بخواهیم سیاهه جنایات آمریکا را رو کنیم آبروی آمریکا در جهان خواهد رفت.
 
 
وی ضمن تاکید بر توجه جدی به بحث راه اندازی شبکه ملی ارتباطات، یادآور شد: باید به سمت تقویت و تبیین جبهه حق علیه باطل حرکت کنیم.
 
 
آل داوود خاطرنشان کرد: برای این کار ابتدا باید مغز سایبری خودمان را که شبکه ملی اطلاعات بوده را داشته باشیم.
 
 
دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلابی اسلامی فضای مجازی بسیج با بیان اینکه در بحث شبکه های اجتماعی باید حکمرانی داشته باشیم، گفت: در یک سال گذشته شاهد بودیم آمریکایی ها علاوه بر اینکه شهید سلیمانی را در فضای حقیقی به شهادت رساندند، ایشان را هزاران بار در فضای مجازی نیز ترور کردند و صفحات عاشقان این سردار دلها را یا فیلتر کردند و یا از بین بردند.
 
 
وی با اشاره به اهمیت شبکه ملی اطلاعات در کشور گفت: ما باید به زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات که مهم ترین توصیه ۲۱ سال اخیر مقام معظم رهبری بوده، دست یابیم.
 
 
آل داوود یادآور شد: برای داشتن رسانه ای در طراز حاج قاسم سلیمانی می توانیم ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان عالم را در حوزه های مختلف داشته باشیم.
 
 
دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلابی اسلامی فضای مجازی بسیج ادامه داد: می توان این دوران را به دنیای قبل از شهادت شهید سلیمانی و دنیای بعد از شهادت شهید سلیمانی تقسیم بندی کنیم، دنیای قبل و بعد از حاج قاسم سلیمانی باعث رویش های مختلف شده است.
 
 
وی افزود: باید به سرعت مظلومیت کسانی را که ظلم برآنان روا داشته شده را جهانی و از مظلومان عالم حمایت کنیم، نقش جبهه مقاومت در تبین این جنگ شناختی بسیار مفید و موثر است و بچه های فضای مجازی در حوزه سواد رسانه ای به خصوص در استان کهگیلویه وبویراحمد به این مهم توجه ویژه ای داشته اند.
کد خبر 1012453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha