ضرورت ساماندهی باغ‌ویلاها و کت‌های دزفول

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه باغ‌ویلاها و کت‌های دزفول به یک موضوع ملی تبدیل شده اند، بر ساماندهی آنها توسط دستگاه‌های متولی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» در دیدار رییس امور آب شمالغرب خوزستان، با اشاره به اهمیت رودخانه دز به عنوان تامین کننده آب رودخانه کارون اظهار کرد: در سیل سال ۹۸ با مدیران مربوطه در ارتباط بودم و مسائل را رصد کردم؛ رودخانه دز مشکلات زیادی دارد که اگر مدیریت شوند این تهدیدها به فرصت تبدیل می‌شوند.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به اهمیت کت‌ها و باغ‌ویلاهای دزفول که به مسائل ملی تبدیل شده‌اند افزود: باید مدیران شهرستان و دستگاه‌های متولی به موضوعات و مشکلات این حوزه اشراف داشته باشند.

 

وی بر ضرورت ساماندهی باغ‌ویلاها تاکید کرد و ادامه داد: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول باید نظارت کاملی بر این موضوع داشته باشد. 

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی اذعان کرد: تفاهم نامه‌ای بین دستگاه‌های مرتبط با باغ ویلاها و کت‌ها نوشته شود تا برای شناسایی و اشراف بر مسائل مختلف از جمله فرهنگی، همکاری لازم صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه مردم دزفول مهمان نواز هستند ولی گردشگران باید چارچوب و مسائل فرهنگی و اسلامی را رعایت کنند یاد آور شد: باید ضمن توجه به مسائل زیست محیطی و ساحل رودخانه دز با متصرفان غیرقانونی برخورد قضایی صورت گیرد.

 

کد خبر 1012460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha