فیس بوک صفحه «اتحادیه جهانی علمای مسلمان» را بست

شرکت فیس بوک صفحه اتحادیه جهانی علمای مسلمان را به دلیل صدور فتوای تحریم علیه رژیم صهیونیستی بست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آناتولی، اتحادیه جهانی علمای مسلمان در بیانیه ای اعلام کرد: شرکت فیس بوک صفحه این اتحادیه را به دلیل فتوای تحریم رژیم صهیونیستی بست.

 

اتحادیه جهانی علمای مسلمان این اقدام فیس بوک را به شدت محکوم و اعلام کرد: صفحه جدید دیگری راه اندازی کرده است و از همه مسلمانان و آزادگان جهان می خواهد که صفحه این اتحادیه را حمایت کنند.

 

در این بیانیه آمده است: بستن صفحه این اتحادیه به دلیل مواضعش در حمایت از حق و مسایل امت اسلامی به خصوص فلسطین بسته شده است.

 

اتحادیه جهانی علمای مسلمان اعلام کرد: پس از تلاش های فراوان برای هک کردن پایگاه اینترنتی این اتحادیه، ما امروز با خبر بسته شدن صفحه فیس بوک آن غافلگیر شدیم.  

 

براساس این بیانیه، مدیریت فیس بوک از ما به خاطر گفتن حق انتقام گرفته است. ما از اهداف عادلانه ملت فلسطین و مکان های دیگر دفاع کرده ایم.

 

این اتحادیه روز شنبه(13 دی 1399) فتوای وجوب تحریم کامل از جمله تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد.

 

در این فتوا آمده است : تا زمانی که این رژیم از همه سرزمین های اشغالی خارج نشود، باید تحریم کامل شود.

 

در این بیانیه آمده است: باتوجه به اینکه صفحه رسمی گذشته این اتحادیه در فیس بوک یکی از فعال ترین صفحات بوده است و تعداد کاربران آن به بیش از سه میلیون کاربر می رسید.

 

این اتحادیه لینک صفحه جدید خود را در فیس بوک https://www.facebook.com/unionofmuslimscholars  منتشر کرد.

 

کد خبر 1012521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha