سردار سلیمانی تجربیات دفاع مقدس را در محور مقاومت به کار گرفت

بنیانگذار یگان زرهی سپاه و هم‌رزم شهید سلیمانی گفت: سردار سلیمانی تجربیات ارزشمند دوران دفاع مقدس را در فعالیت‌های خود در محور مقاومت به کار گرفت و خدماتش در محور مقاومت به هیچ عنوان از خاطر مردم پاک نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار فتح‌اله جعفری که با برنامه صبحگاهی "سلام سردار" گفت‌وگو می‌کرد، افزود: دوران، دوران قدردانی از زحمات حاج قاسم است. شهید سلیمانی آورنده یک تفکر انقلابی در مقابله با دشمن است.

سردارجعفری خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی با همه عظمتش متواضع بود و اخلاص داشت. تمام کارها را برای خدا انجام می‌داد و هیچ تکبری در قبال برابر انجام کارها نداشت.‌


این هم‌رزم سردار سلیمانی اشاره کرد: توکل به خداوند نیز در انجام کارها توسط سردار حرف اول را می‌زد که خود ایشان نیز بارها اشاره کرده بود که در کوله پشتی‌ام همواره دو ابزار دارم یکی ایمان و دومی توکل و این امر نه تنها یک شعار نبود بلکه وی در تمام زندگی خود این دو اصل را مد نظر قرار داد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسن باقری گفت: در دفاع مقدس و زمانی که در مقابل تجهیزات و امکانات دشمن امید خود را از دست داده بودیم شهید باقری با فرهنگ جدیدی مانند ایمان محوری توانست  ملت ما را از جنگ و حادثه بزرگی نجات دهد و سپس این فرهنگ در کشورهایی مانند لبنان، سوریه و عراق نیز تزریق شد.

رادیو مقاومت صدای گفتمان و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه‌های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

کد خبر 1012579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha