۱۸ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان صومعه‌سرا اهدا شد

بالو گفت: ۱۸ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان بی‌بضاعت صومعه‌سرا اهدا شد.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: به دلیل ویروس کرونا، فرایند تحصیل از آغاز سال تحصیلی تا کنون به صورت غیر حضور بوده و بسیاری از دانش‌آموزان بی‌بضاعت توان تهیه گوشی هوشمند و یا تبلت را ندارند.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: در این راستا و با همکاری و مشارکت همکاران فرهنگی و خیرین نیکوکار، 18 تبلت و گوشی هوشمند به ارزش 42 میلیون تومان خریداری شد.

 

وی گفت: این تعداد گوشی تلفن و تبلت در راستای ایجاد همدلی و استمرار فرآیند یادگیری، توسط خیران نیک اندیش تهیه و در اختیار مدیران مدارس جهت تحویل به دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.

 

بالو تصریح کرد: با شیوع بیماری کرونا و غیرحضوری شدن آموزش‌ها، بسیاری از دانش آموزان به دلیل مشکلات مالی و نداشتن تجهیزات الکترونیکی امکان دسترسی به آموزش غیر حضوری از طریق فضای مجازی را ندارند که حل این مشکل، همت خیران را در تامین وسایل آموزشی می‌طلبد.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های آموزش و پرورش و مساعدت همکاران فرهنگی و خیرین، در آینده نیز حمایت‌های بیشتری از دانش‌آموزان نیازمند شهرستان به عمل خواهد آمد تا هیچ دانش آموزی به علت مشکلات مالی از آموزش های مجازی محروم نماند.

 

 

کد خبر 1012598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha