تجلیل از کار آفرین نمونه مسجدی شهرستان تویسرکان در قالب سه شنبه های تکریم

خدابخشیان گفت: همزمان با سه شنبه های تکریک از کار آفرین نمونه و مسجدی و عضو کانون فرهنگی هنری بعثت مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان تجلیل به عمل آمد.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با اجرای طرح سه شنبه های تکریم، از کار آفرین نمونه و مسجدی «علی نصر الهی» با حضور حجت الاسلام فضائلی امام جماعت مسجد النبی(ص) شهرستان تویسرکان تجلیل به عمل آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان افزود: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله بویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی و شبکه سازی و جریان سازی در عرصه های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله از اهداف این طرح است.

 

وی همچنین به  اجرای طرح ملی  رویداد ایران قوی اشاره کرد و اظهار داشت: در این کانون با هدف آشنایی و جذب قشر نوجوان و جوان با قرآن و مفاهیم قرآنی ، کلاس های روخوانی ، حفظ موضوعی و روان خوانی قرآن، برای علاقمندان برگزار شده است .

 

وی با بیان اینکه کانون بعثت شهرستان تویسرکان در بحث تکریم ایثارگران و شهدا فعالیت چشمگیری داشته است، تصریح کرد: برنامه های سه شنبه های تکریم از خانواده های شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در  این کانون برگزار شد.

 

وی با اشاره به عملکرد کانون از ابتدای شیوع کرونا تا کنون گفت: این کانون از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ماسک و مواد شوینده بین خانوارهای ساکن در محدوده و اعضای کانون توزیع و اعضا با  مواد ضدعفونی کننده محله اطراف کانون را ضدعفونی کرده اند.

 

 

 

کد خبر 1012659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha