حاج قاسم پایان بخش تبلیغات منفی علیه فرق و مذاهب اسلامی است

حجت الاسلام غلامی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، شخصیتی است که می تواند پایان بخش، تبلیغات منفی علیه فرق و گروه های اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « احمد غلامی » در نشست آنلاین با موضوع «تبیین نقش شهید سلیمانی در وحدت امت اسلامی» اشاره و اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب در پیام شهادت حاج قاسم، این شهید والامقام؛ سردار بزرگ و پر افتخار اسلام و حقیقتا چهره ای برجسته اسلامی هست که برای وحدت جهان اسلام تلاش کرد و در این راه به شهادت رسید.

 

وی افزود: حاج قاسم سیلمانی، قهرمانی است که در جغرافیای جهان و امت اسلامی، پیام آور صلح و عدالت بود.

 

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: تقریب مذاهب و نزدیک نمودن دلها در جهان کنونی امری حیاتی است که در جهت تقویت و حفظ امت اسلامی جبهه واحدی در مقابل جبهه کفر تشکیل خواهد شد.

 

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: تشکیل جبهه مقاومت در مقابل جبهه کفر است و دشمنان اسلام احساس خطر کردند تا جایی که این ترس و واهمه سبب شد تا فرمان به شهادت رساندن سردار دلها توسط رئیس جمهور آمریکا صادر شود.

 

وی ادامه داد: شهید سلیمانی با اهل تسنن و نیروهای اهل سنت در منطقه مراوده داشت و رزمندگان فلسطین، سوریه، یمن، افغانستان همه و همه مورد حمایت شهید سلیمانی بودند.

 

رئیس تبلیغات اسلانمی قشم ابراز داشت: با روی کار  آمدن داعش؛ همان گروه های تروریستی که به گفته ترامپ، توسط اوباما در منطقه بوجود آمدند و جزو هیچ کدام از مذاهب اسلامی نبودند تنها شهید سلیمانی بود که باشجاعت تمام از اسلام دفاع کرد.

 

غلامی اضافه کرد: جهان اسلام، جهانی ترکیبی است و برای به قدرت رسیدن آن باید بر حفظ وحدت تاکید داشت و این درسی است که حاج قاسم سلیمانی به ما آموخت. به نقل از یکی از نمایندگان اهل سنت مجلس؛ شهید سلیمانی محبوبیت فراگیری در جهان اسلام داشت و به عنوان مدافع و سرباز جهان اسلام بود. شخصیتی که می تواند پایان بخش، تبلیغات منفی علیه فرق و گروه های اسلامی باشد.

 

وی با بیان اینکه شهید سیلمانی نگاهی وسیع به مذاهب اسلامی داشت، گفت: نه تنها فرقی بین مذاهب اسلامی اعم از شیعه و سنی و سایر مذاهب اسلامی قائل نمی شد بلکه فراتر از مذاهب در تمام کشورهای اسلامی مدافع حقوق مسلمین بود.

 

استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: به گفته یکی از پژوهشگر فلسطینی، شهید سلیمانی بیش از فلسطینیان برای مسئله این کشور فداکاری کرد، زندگی خود را وقف مسئله فلسطین نمود و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرد. حاج قاسم لحظه ای از حمایت مالی و تسهیلاتی برای فلسطین تردید نداشت و به فضل همین حمایت ها، مقاومت قدرتمند، مجهز، مسلح و آموزش دیده و آماده در مقابل دشمن بود.

 

 

 

کد خبر 1012721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha