شرکت ها باید از ظرفیت نیروهای بومی منطقه استفاده کنند

نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اینکه اشتغال یکی از دغدغه همه جوانان و خانواده ها است شرکت ها باید از ظرفیت نیروهای بومی منطقه استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، بهزاد علیزاده به اتفاق فرماندار دهلران و جمعی از مدیران شهرستان با مردم روستاهای فرخ آباد بالا و پائین در بخش مرکزی دهلران دیدار  کرد.

 

وی در این دیدار ابراز کرد:متاسفانه از گذشته تا کنون در حوزه اشتغال در کشور اقدام موثری و پایداری صورت نگرفته است و همین باعث شده که اشتغال به عنوان یک مشکل جدی در کشور مطرح شود.

 

علیزاده گفت: همه مشکلات روستا هادر حوزه انتخابیه مطلع هستم و تلاش خواهم کرد با اولویت بندی و کمک مسئولان اجرایی  این مشکلات به حداقل برسد.

 

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای طرح هادی روستایی برای روستا فرخ آباد باید در دستور کار مسئولان مرتبط قرار بگیرد.

 

علیزاده گفت: حل مشکلات اراضی کشاورزی ومراتع پلاک 74 فرخ آباد از خواسته های بحق مردم در این منطقه است وباید مسئولان مرتبط با رعایت حقوق همه مردم  به این مشکل رسیدگی کنند.

 

نماینده شهرستانهای دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره در مجلس یازدهم یادآور شد: باتوجه به اینکه بافت منازل روستای فرخ آباد بالا فرسوده هستند و پرداخت تسهیلات روستایی از طریق بنیاد مسکن پیگیری خواهد شد تا مردم از این فرصت استفاده کنند.

 

فرماندار دهلران گفت: اجرای طرح هادی وگاز رسانی این روستا ها اقدمات خوبی در شهرستان شده است.

 

مجید عسگری اظهار داشت: نگاه دولت به روستاها همواره توسعه ای بوده و در این زمینه به زیرساخت های روستاها در این دولت توجه ویژه شده است.

 

وی گفت: دولت روستاها را همواره در برخورداری از امکانات مد نظر داشته و این مهم در کمیته برنامه ریزی شهرستان هم لحاظ شده است.

کد خبر 1012834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha