جو پایدار و افزایش دما در گلستان

محمدقلی پور گفت: با عبور سامانه بارشی جریان های جنوبی در گلستان تقویت می شود و به صورت پلکانی دمای هوا بین دو تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمود محمد قلی پور» عصر امروز (چهارشنبه 17 دی) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس فعالیت سامانه بارشی در استان گلستان شاهد بارش های مختلفی در سطح استان بودیم که بیشترین میزان بارش با 32 میلی متر مربوط به ایستگاه هواشناسی «ساسنگ مینودشت» است.

 

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: همچنین در ارتفاعات شهرستان مینودشت بارش 5 تا 15 سانتی متری برف را شاهد بودیم، عبور این سامانه از استان گلستان جریان های جنوبی را تقویت می کند و انتظار داریم تا اواسط هفته آینده جو پایداری را در استان شاهد باشیم.

 

محمدقلی پور یادآور شد: افزایش دما به صورت پلکانی بین دو تا چهار درجه سانتیگراد تا روز یکشبنه هفته آینده در استان پیش بینی می شود و انتظار داریم که دمای هوا در اواسط هفته آینده بین 15 تا 20 درجه سانتیگراد برسد.

 

وی گفت: امروز گنبدکاووس با  12 درجه سانتیگراد گرمترین شهر استان و بندرگز  با صفر درجه سانتیگراد سردترین شهر استان بود و دمای مرکز استان نیز بین یک تا 11 درجه سانتیگراد در تداوم است.

 

کد خبر 1012879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha