پوستر همایش شعر منطقه‌ای «مرد میدان» در کردستان رونمایی شد

پوستر همایش شعر منطقه‌ای « مرد میدان» به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان استان کردستان در سنندج رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان (۱۷دیماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان و آئین رونمایی از پوستر نخستین همایش شعر منطقه‌ای «مرد میدان» اظهار کرد: چاپ ۹۹ کتاب توسط ناشران استان کردستان در حوزه‌های ارزشی از رویدادهای فرهنگی است که در دو ماه گذشته در کردستان انجام شده است.

 

 

رستمی بازدید از کتابفروشی‌های سطح سنندج، برگزاری نشست‌های کتابخوانی به صورت آنلاین، صدور بیانیه‌های مختلف در خصوص شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و برگزاری مراسم‌های مختلف دهه بصیرت و 9 دی را از دیگر برنامه‌های استان در دو ماه گذشته برشمرد.

 

وی افزود: تدوین دانشنامه سنندج با همکاری شهرداری، تشکیل ستاد استانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر، صدور بیانیه و محکومیت شهید فخری‌زاده، برگزاری 40 مراسم مولودی‌خوانی در 40 مسجد و برگزاری شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت استان از دیگر برنامه‌های این مدت بوده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: همچنین در این مدت برگزاری نشست رسانه و بسیج، پرداخت تسهیلات به اصحاب رسانه و هنر از طریق سامانه کارا، رونمایی از تابلو بلوار شهید سلیمانی، برگزاری عصر شعر مرد میدان، رونمایی از دو رویداد فرهنگی جدید و برگزاری عصر با قرآن در هفته آینده از دیگر برنامه‌های این ایام بوده است‌.

 

با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای فرهنگی عمومی و عبید رستمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سردار حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان و سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی از پوستر نخستین همایش شعر منطقه‌ای «مرد میدان» به مناسبت اولین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی و یاران باوفای ایشان رونمایی شد.

 

همایش شعر منطقه‌ای «مرد میدان» با موضوع شعر مقاومت در رثای شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت و همچنین شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت در 15 بهمن ماه سال جاری با حضور استان‌های غرب کشور از جمله آذربایجان غربی، ایلام، لرستان، کردستان و همدان برگزار می‌شود.

 

دبیرخانه همایش شعر منطقه «مرد میدان» اشعار با موضوع شهدای حرم علی الخصوص شهیدحاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت به زبان‌های فارسی و کوردی آثار را پذیرش خواهد کرد.

 

 

کد خبر 1012902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha