بشرویه رکورددار جذب خیر بومی در ساخت فضاهای ‌آ‌موزشی

رضوانیان گفت: شهرستان بشرویه رتبه اول جذب خیر بومی در خراسان جنوبی را به خود اختصاص داده است و تمام پروژه های این شهرستان با کمک خیرین شروع شده است.

«علیرضا رضوانیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: شهرستان بشرویه رتبه اول جذب خیر بومی در استان را دارد و تمام پروژه های این شهرستان با کمک خیرین شروع شده است.

 

رئیس آموزش و پرورش بشرویه با بیان اینکه 20 کلاس درس و 2 نمازخانه در شهرستان بشرویه در دست ساخت قرار دارد، گفت: از این تعداد 6 کلاس درس به بخش روستایی مربوط می شود و 2 نمازخانه در بشرویه و ارسک با کمک خیرین در حال احداث است.

 

وی در ادامه بیان کرد: 2 کلاس درس در روستای غنی آباد احداث شده که آماده بهره برداری است و در روستای رقه نیز چهار کلاس درس توسط بنیاد علوی در حال ساخت است که مراحل پایانی خود را می گذراند.

 

رضوانیان با اشاره به اینکه یک آموزشگاه 6 کلاسه در بشرویه در دست ساخت قرار دارد، ادامه داد: برای ساخت این آموزشگاه یکی از خیرین اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان کمک کرده اند.

 

رئیس آموزش و پرورش بشرویه در ادامه عنوان کرد: یک آموزشگاه 6 کلاسه دیگر توسط بنیاد برکت در مرکز بخش ارسک این شهرستان در دست احداث قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه تفاهم نامه ای بین فرمانداری بشرویه و آموزش و پرورش این شهرستان در آبان 99 منعقد شده است، افزود: در این راستا فرمانداری بشرویه در ساخت 2 واحد آموزشی در این شهرستان مشارکت خواهد کرد.

 

رضوانیان با تاکید بر اینکه 8 کلاس درس تا پایان سال جاری در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید، گفت: شهرستان بشرویه نیازمند تاسیس 20 کلاس درس دیگر است.

کد خبر 1012936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha