اهدای ۱۰۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند آران و بیدگل

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل از اهدای ۱۰۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند از سوی خیّران به دانش آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.

«محمد معدن دار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون  ۱۰۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند همراه به دانش آموزان نیازمند و محروم این شهرستان اهدا شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل افزود: این اقلام با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد ریال از سوی خیّران نیک اندیش، مردم نوع دوست و فرهنگیان دلسوز این شهرستان تامین شده است.

 

معدن دار ادامه داد: خیران این شهرستان با اقدامات خیرخواهانه خود زمینه بهره‌مندی این دانش آموزان از آموزش‌های مجازی در شبکه شاد را فراهم کرده اند.

 

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل خاطر نشان کرد: اخیرا ۱۶ دستگاه گوشی هوشمند با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال به همت خیرین گرانقدر شهرستان حاج احمد ابریشم چی به دانش آموزان  نیازمند آموزشگاهی که به نام مادرش حاجیه خانم فاطمه ابریشم چی احداث کرده اهدا شد.

 

معدن دار افزود: خیرین در روزهای سخت کرونایی برای کمک به دانش آموزان در مناطق محروم به میدان آمده اند و با اهدای گوشی تلفن هوشمند و تبلت تلاش دارند فرزندان این سرزمین از آموزش مجازی جا نمانند.

کد خبر 1012949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha