جشنواره «قرآن منشور انقلاب اسلامی» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

شریفی گفت: جشنواره «قرآن منشور انقلاب اسلامی» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

«ابراهیم شریفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: جشنواره «قرآن منشور انقلاب اسلامی» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جشنواره «قرآن منشور انقلاب اسلامی» در ۲ بخش هنری و قرآن و عترت برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: خوشنویسی و نقاشیخط «آیاتی از قرآن کریم با موضوع وحدت، مبارزه با طاغوت و ظلم ستیزی» نقاشی «کودک و نوجوان تا ۱۸ سال، قرآن و انقلاب اسلامی، بزرگسال، قرآن، انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، سبک زندگی اسلامی و نماز» پوستر «قرآن، جوانان، وحدت و پیروزی انقلاب اسلامی» از بخش های هنری جشنواره «قرآن منشور انقلاب اسلامی» است.

 

شریفی، نشست ها و محافل انس با قرآن، مسابقه نهج البلاغه از خطبه 31 «سفارش حضرت علی (ع) به فرزندش حضرت امام حسن (ع)» را از بخش های قرآن و عترت جشنواره «قرآن منشور انقلاب اسلامی» عنوان کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه جشنواره «قرآن منشور انقلاب اسلامی» همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود افزود: آخرین مهلت ارسال آثار 5 بهمن سال جاری تعیین شده است.

 

خاطرنشان می شود: علاقه مندان باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در شهرکرد، مجتمع فرهنگی هنری غدیر، واحد امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تحویل و یا از طریق پست الکترونیک chb.ravabet@farhangmail.ir ارسال کنند.

 

کد خبر 1012958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha