توزیع بخاری در بین خانواده های نیازمند به همت کانون امام علی(ع) نکا

چادرنشین از توزیع بخاری گازسوز در بین خانواده های نیازمند به همت کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این بخاری ها در دهه بصیرت و همزمان با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی به همت خیران تهیه و در اختیار خانوارهای کم برخوردار قرار گرفت.

« مجتبی چادرنشین» در  گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: کانون امام علی(ع) نکا از ابتدای شیوع کرونا در میدان حاضر شده و فعالیت دارد و بسته های معیشتی مختلفی توسط هیات امنای مساجد و خیران با جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم ذیل رواق همدلی طرح ملی ایران قوی تهیه شد و میان خانواده های نیازمند و محروم توزیع شده و همچنان ادامه دارد.

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا افزود: رسیدگی به نیازمندان از دستورات دینی است و در این راستا تلاش فراوانی انجام شده و می شود.

وی با اعلام اینکه در کنار توزیع سبدهای معیشتی و کمک به نیازمندان در دوران کرونایی از فعالیت های مذهبی هم دور نبودیم، خاطر نشان کرد: در این ایام کرونایی و برای اینکه مردم از مباحث دینی و معنوی بی بهره نمانند؛ در فضای مجازی فعالیت های گسترده فرهنگی، دینی و معنوی به همت امام جماعت مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا اجرایی شد.

چادرنشین در پایان از توزیع بخاری گازسوز در بین خانواده های نیازمند به همت کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و یادآور شد: این بخاری ها به همت خیران تهیه و در اختیار 3 خانوار کم برخوردار کوی مهرگان نکا قرار گرفت.

کد خبر 1012995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha