توزیع ۴۵ بسته معیشتی از سوی کانون فرهنگی خاتم الانبیا(س) روستای قاسم آباد آران و بیدگل

روحانی روستای قاسم آباد از تهیه ۴۵ بسته معیشتی به ارزش ۳۱۵ میلیون ریال از سوی کانون فرهنگی مسجد خاتم الانبیا(س) و پایگاه بسیج قمر بنی هاشم(ع) روستای قاسم آباد و توزیع بین نیازمندان این روستا خبر داد.

حجت الاسلام مظلوم پیرمرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ۴۵  بسته معیشتی از سوی کانون فرهنگی هنری مسجد خاتم الانبیا(ص) و پایگاه بسیج قمر بنی هاشم(ع) روستای قاسم آباد تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

مبلّغ دینی روستای قاسم آباد هزینه تهیه این بسته ها را در مجموع ۳۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: هر بسته معیشتی به ارزش ۷ میلیون ریال شامل برنج، روغن، حبوبات، چای، قند، گوشت، کنسرو است که با کمک خیران و مردم روستا تهیه شده است.

 

پیرمرادی خاطر نشان کرد: همچنین با کمک خیّران،  ۵ دستگاه تبلت جهت رفع نیاز دانش آموزان و بهره مندی از فضای مجازی و ارتباط به شبکه شاد، به دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار این روستا اهدا شد.

 

به گفته وی، اجرای ختم قرآن به صورت مجازی و برگزاری مسابقه قرآن در خانه از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) و پایگاه بسیج قمر بنی هاشم(ع) روستای قاسم آباد در ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی بود.

 

روحانی روستای قاسم آباد افزود: جوانان روستای قاسم آباد به منظور برطرف کردن مشکلات خانواده های بی بضاعت در دوران شیوع کرونا، گروه جهادی روستا را راه اندازی کرده اند و این گروه تاکنون اقدامات بسیار خوبی برای محرومان روستا داشته است.

 

روستای قاسم آباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل و در فاصله ۳۵ کیلومتری از مرکز این شهرستان واقع شده است./

کد خبر 1013014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha