دریافت لوح و تندیس مسئولیت‌پذیری اجتماعی توسط فولاد کویر آران و بیدگل

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل از دریافت تندیس زرین مسئولیت پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه ای توسط این مجتمع صنعتی در اجلاس سراسری مســئولیت پذیری اجتماعی و اخــلاق حرفه ای خبر داد.

«حمیدرضا خوروش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل در اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه ای به پاس خدمات موثر و ارزنده در ایفای مسئولیت اجتماعی، لوح و تندیس زرین مسئولیت پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه ای این اجلاس را دریافت کرد.

 

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل افزود: اجلاس سراسری مســئولیت پذیری اجتماعی و اخــلاق حرفه ای با حضور نمایندگان ۱۰۰ شرکت و ســازمان دولتی و خصوصی از سراسر کشور در تالار نــور مرکز همایــش های بین المللی دانشــگاه الزهرای تهران برگزار شد و مجتمع فولاد کویر توانست به این افتخار دست یابد.

 

خوروش افزود: مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل با انجام فعالیت های گسترده و متنوع در حوزه های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، فرهنگ و اجتماع، ورزش، اقتصاد و محیط زیست، اهداف بلند مدت توسعه پایدار را دنبال کرده و در راستای تحقق کسب و کار مسئولانه گام برداشته است.

 

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل افزود: این مجتمع صنعتی از سال گذشته، استقرار نظام مند ساختار مسئولیت اجتماعی را در سازمان خود با هدف نیل به توسعه پایدار و با رویکرد توجه به سه محور اساسی اقتصاد، جامعه و محیط زیست آغاز کرده است.

 

به گفته وی احداث مدارس متعدد در مناطق محروم سراسر استان اصفهان، تکمیل دو سالن ورزشی، آغاز احداث زمین چمن مصنوعی، احداث فرهنگسرا، اعطای کمک های مالی به مراکز بهداشتی و درمانی در دوران کرونا، مساعدت های مالی و تجهیزاتی به مراکز خیریه و عام المنفعه و ترسیم چشم انداز استقرار صنایع پایین دستی فولادی با هدف توسعه اقتصادی با ارزش افزوده بالا برای سرمایه گزاران، بخشی از اقدامات انجام شده توسط این مجتمع در حوزه مسئولیت پذیری اجتماعی است./

کد خبر 1013039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha