بازدید استاندار لرستان از طرح های عمرانی در دست اقدام

استاندار لرستان از ۲ طرح عمرانی در دست اقدام شهرستان سیل زده پلدختر بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(18دی) در بازدید از ۲ طرح احداث دیواره ساحلی و ایستگاه پمپاژ دشت واشیان پلدختر، اظهار داشت: تسریع در فعالیت های عمرانی برای خدمت رسانی به مردم ضروری است.

 

استاندار لرستان افزود: تکمیل طرح های عمرانی در دست اقدام می تواند بستری برای تحقق رشد و توسعه استان و تقویت خدمت رسانی است.

 

وی در ادامه با اشاره به خسارت گسترده سی98 در شهرستان پلدختر، اظهار داشت: تاکنون گام های مهمی در راستای بازسازی زیرساخت های آسیب دیده شهرستان پلدختر برداشته شده است.

 

خادمی با اشاره به عملیات احداث دیواره ساحلی شهر پلدختر، افزود: عملیات بازسازی دیواره ساحلی شهرپلدختر پس از سیل فروردین ماه سال ۹۸، طی ۲ مرحله آغاز شد.

 

وی خاطرنشان کرد: احداث دیواره ساحلی شهرستان پلدختر به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد.

 

خادمی افزود: برای احداث دیواره ساحلی شهر پلدختر با یکهزار و ۱۰۰ شمع، ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و ادامه آن به طول یکهزار و ۳۰۰ متر تاکنون تخصیص اعتبار نشده است که براساس بازدیدهای انجام شده، پیگیر تامین اعتبار این پروژه هستیم .

 

وی همچنین در خصوص ایستگاه پمپاژ دشت واشیان پلدختر نیز گفت: عملیات اجرایی این پروژه سال ۸۳ از محل اعتبارات استانی آغاز اما ساختمان این پروژه در حاشیه رودخانه کشکان با سیل سال قبل، به طور کامل تخریب شد.

 

استاندار لرستان افزود: ایستگاه پمپاژ واشیان در صورت تکمیل، یکهزار و ۵۰۰ هکتار از زمین های دیم منطقه را به آبی تبدیل و بیش از ۷۵۰ فرصت شغلی جدید ایجاد می کند.

کد خبر 1013072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha