دولت جدید آمریکا سر تعظیم در برابر  ملت ایران فرود خواهند آورد

معاون اول رئیس جمهور گفت:مطمئن هستم که مقامات جدید آمریکا در برابر استقامت ملت ایران در جنگ اقتصادی سر تعظیم فرود خواهند آورد و مجبور هستند از سیاست گذشته خود نسبت به ایران ابراز پشیمانی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «اسحاق جهانگیری» در نشست هم اندیشی با جمعی از خیرین، فعالان اقتصادی، احزاب و سمن های سیستان و بلوچستان در زاهدان بیان داشت: تحریم ها، زندگی مردم و بخش های اقتصادی را تحت تاثیر گذاشته است.

 

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه خود آمریکایی ها فکر کردند می توانند با تحریمها ایران را از پا بیندازند، ادامه داد: امروز ملت ایران به حدی رسیدند که روی پای خود ایستاده اند و مردم تحریمها را تحمل کردند.

 

جهانگیری با اشاره به اینکه مردم چهره صبوری و تحمل را از خودشان در دنیا برجا گذاشتند، گفت:مطمئن هستم که مقامات جدید آمریکا سر تعظیم در برابر ملت ایران فرود خواهند آورد و مجبور هستند از سیاست گذشته خود نسبت به ایران ابراز پشیمانی کنند.

 

وی با بیان اینکه حتی یک لحظه بتوانیم تحریمها را از پیش روی ملت ایران برداریم درنگ نخواهیم کرد. افزود: به نحوه ای کشور را مدیریت کردیم که اقتصاد کشور رشد داشته و شاهد اشتغال و توسعه کشور هستیم.

 

معاون اول رئیس جمهور یادآور شد: کادر درمان در بحث کرونا به خوبی درخشیدند و مردم همراهی خوبی داشتند به خصوص در یکماه گذشته؛ قبول برخی از محدودیت ها توسط مردم ما را به نقطه قابل قبول در برابر کرونا رسانده و باید این همراهی و همکاری استمرار داشته باشد.

 

جهانگیری با  اشاره به اینکه سرعت تکمیل پروژه ها در سیستان و بلوچستان رضایت بخش است، گفت: اگر محدودیت و تحریم ها نبود ما خیلی زودتر پروژه ها را به بهره برداری می رساندیم.

 

وی با بیان اینکه مبادلات اقتصادی ایران و پاکستان افزایش یابد، افزود:سیستان و بلوچستان خط مقدم تجارت ایران با پاکستان است.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: قبول دارم در احزاب، سمن ها و زنان با نقطه مطلوب فاصله داریم و  محدودیت هایی وجود دارد و دولت به تنهایی تصمیم گیر نیست اما تا آنجایی که بتواند ایستادگی می کند.

 

جهانگیری خاطرنشان کرد: ما از همین استان سیستان و بلوچستان، خانم ها را به عنوان سفیر و معاون وزیر انتخاب کرده ایم.

 

وی افزود: دولت تا آخرین روز با همان حرارت روزهای اول کار خواهد کرد و به خاطر حرف برخی افراد کار را معطل نمی کنیم.

 

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: خیلی ها به ناحق به دنبال این هستند که بگویند دولت کاری نکرده و اتهام ناکار آمدی به دولت می زنند، هر کسی در مقابل جنگ اقتصادی بود، جمهوری اسلامی هیچی که ممکن بود ایران را از دست می داد.

کد خبر 1013216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha