تجهیز بیش از ۸۰ درصد حوزه روستایی بخش مرکزی پاکدشت به سیستم پایش تصویری پیشرفته

بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت گفت: بیش از ۸۰ درصد حوزه روستایی بخش مرکزی پاکدشت به سیستم پایش تصویری پیشرفته مجهز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، جلسه بررسی مشکلات امنیتی‌ و انتظامی بخش مرکزی شهرستان پاکدشت به ریاست بخشدار مرکزی و با حضور مسئول انتظامی بخشداری،  جانشین سپاه،رییس پلیس امنیت نیروی انتظامی، فرماندهان کلانتری‌ها و دهیاران بخش مرکزی برگزار شد.

 مهندس رضا خانی بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت در این جلسه با تأکید بر حفظ نظم و تأمین امنیت در روستاهای بخش مرکزی، برقراری امنیت را اساسی‌ترین خواسته مردم عنوان کرد و گفت: بیشترین نارضایتی‌ها در حوزه‌های امنیتی و اجتماعی به موضوع سرقت باز می‌گردد؛ ‌و هوشیاری تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های ذیربط لازمه برخورد با هرگونه ناامنی است و باید در کوچکترین مسائل نیز تمهیدات لازم را به نحو مطلوب اجرا کرد.

بخشدار مرکزی با تأکید بر ضرورت آموزش برخی اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده اولیه به عموم مردم تصریح کرد: نیروی انتظامی، بسیج و دهیاری‌ها، آموزش مردم را در دستور کار خود قرار دهند چرا که تعامل و هم‌افزایی مهم‌ترین عامل تأمین امنیت جامعه است و آگاه‌سازی آحاد مردم، اعتماد و آرامش و امنیت روانی و بستری امن را فراهم می‌آورد.

وی در ادامه با بیان اینکه دوربین‌های مدار بسته ضمن ارتقای ضریب امنیتی می‌تواند از وقوع ناهنجاری‌‌ها و سرقت پیشگیری کند، اظهار کرد: خوشبختانه بیش از ۸۰ درصد حوزه روستایی و شریان‌های اصلی بخش مرکزی پاکدشت به سیستم پایش تصویری پیشرفته تجهیز شده است و بایستی با در اختیار داشتن ابزار لازم از آسایش و آرامش مردم به ویژه روستاییان عزیز صیانت کنیم.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: لازم است دهیاران بخش نسبت به مسائل مختلف روستا آگاه باشند و با رصد موارد مشکوک و اطلاع‌رسانی به موقع، یاری‌گر مسئولین انتظامی و امنیتی باشند.

کد خبر 1013228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha