توقیف خودروی حامل پر و سر مرغ فاقد مجوز حمل بهداشتی در لارستان

اسدی گفت: با همکاری پرسنل اداره حفاظت اطلاعات در محور مواصلاتی «لار-جهرم» یک خودروی حامل پر و سر مرغ به صورت غیر مجاز و فاقد مجوز حمل بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی، توقیف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سروش اسدی»، امروز (جمعه 19 دی) با اشاره به توقیف محموله غیر مجاز ضایعات کشتارگاهی توسط اداره دامپزشکی لارستان به خبرنگاران گفت: با همکاری پرسنل اداره حفاظت اطلاعات در محور مواصلاتی «لار-جهرم» یک خودروی حامل پر و سر مرغ به صورت غیر مجاز و فاقد مجوز حمل بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی، توقیف شد.

رئیس اداره دامپزشکی لارستان ادامه داد: تیم های نظارتی دامپزشکی لارستان  در قالب عملیات «تشدید نظارت بهداشتی» در شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کشور به تخلفات این حوزه رسیدگی می کنند.

وی اضافه کرد: شهروندان با اطلاع دادن هر تخلف بهداشتی دامپزشکی به شماره ۵۲۲۴۶۰۲۷ می توانند در پیگیری و برخورد با متخلفان این حوزه با اداره دامپزشکی لارستان همکاری کنند.

«امید محمد توکلی»، کارشناس بهداشت و قرنطینه اداره دامپزشکی لارستان نیز با اشاره به کشف هفت تن محموله غیر مجاز و غیر بهداشتی در 24 ساعت گذشته بیان کرد: این محموله به شکل بهداشتی معدم شد تا از چرخه انسانی خارج شود و خودروی متخلف نیز تحویل نیروی انتظامی داده شده است.

کد خبر 1013259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha