لزوم جابجایی زندان مرکزی شیراز به دلیل موارد امنیتی و بهداشت روانی

پاک فطرت گفت: جابجایی زندان از «عادل آباد» شهر شیراز به همکاری شهرداری و سایر ارگان ها نیاز دارد و به علت تامین موارد امنیتی و بهداشت روانی و همچنین سیما و منظر شهری این زندان باید از این نقطه از شهر خارج شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا پاک فطرت»، امروز (جمعه 19 دی) با اشاره به دیدار خود با مسئولان زندان های فارس به خبرنگاران گفت: این دیدار با هدف آشنایی با مشکلات مدیران اجرایی زندان های استان انجام شد.

نماینده اول مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زندان، نتیجه نابسامانی های اجتماعی است و زندانبانی نیز در شمار مشاغل پرخطر و سخت قرار دارد.

وی اضافه کرد: برای رفع مشکلات اجتماعی به راهکارهایی فراتر از سخنرانی و انجام امور سطحی نیاز داریم و باید بزهکاری به صورت ریشه ای و دقیق مورد بررسی قرار بگیرد.

پاک فطرت با اشاره به عدم وجود استانداردهای لازم در زندان ها بیان کرد: زندان مرکزی شیراز پاسخگوی تعداد زندانیان فعلی نیست و زندانبانی نیز در دراز مدت برای فرد آثار منفی در پی دارد.

وی ادامه داد: لازم است تا برای زندانیان و زندانبانان امکانات رفاهی و ورزشی مطلوب در نظر گرفته شود و برای رفع نیازهای فرهنگی، بهداشتی، ورزشی و ... در زندان های استان با ارائه طرح های جدید بکوشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم جابجایی زندان مرکزی شیراز گفت: جابجایی این زندان از «عادل آباد» شهر شیراز به همکاری شهرداری و سایر ارگان ها نیاز دارد و به علت تامین موارد امنیتی و بهداشت روانی و همچنین سیما و منظر شهری این زندان باید از این نقطه از شهر خارج شود.

کد خبر 1013264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha