۱۹ دی نقطه اوج قیام ملت ایران بود 

حجت الاسلام رئیسی گفت: ۱۹ دی و پیام آن باید حراست شود زیرا نقطه اوج قیام ملت از این روز شروع شد و به سایر شهرها نیز رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام «رئیسی» ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، با بیان این مطلب که هر ساله در ۱۹ دی مردم قم به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی می رفتند، گفت: ۱۹ دی و پیام آن باید حراست شود زیرا نقطه اوج قیام ملت از این روز شروع شد و به سایر شهرها نیز رسید.




 امام جمعه موقت رودبار جنوب افزود: مسئله قیام علیه حکومت پهلوی منحصر به قم نبود و نارضایتی های ‌مردم از رژیم پهلوی در طول زمان متراکم شده بود که در ۱۹ دی ماه متجلی شد.
 



وی بیان کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای نشانه ترس دشمنان از پیشرفت های علمی کشور است دشمنان نمی دانند با شهادت دانشمندان هسته‌ای، راه این شهیدان قوی تر و روشن تر از قبل ادامه پیدا می کند.




حجت الاسلام رئیسی اظهار کرد: اقدام مجلس و دولت در شروع دوباره غنی سازی ۲۰ درصد درست و به جا بود و دشمنان و استکبار جهانی باید بدانند زیادخواهی و تهدید ملت ایران برای آنها هزینه زیادی داشته و ملت ما به آنها سیلی سختی‌ می زند.




خطیب موقت جمعه رودبار جنوب خاطرنشان کرد: نکته اصلی در اشغال عراق و راه اندازی گروه های تروریستی، مقابله با جمهوری اسلامی ایران بود، سیاست غرب، سیاست سلطه و ظلم است و فرقی بین بایدن و ترامپ نیست.




وی ابراز کرد: خداوند متعال به دلیل حادثه لیله المبیت و فداکاری امیرالمومنین علی (ع) به ملائکه مباهات کرد.




حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: مسلک و روش اهل بیت (ع) ایثار و گذشت در سخت ترین شرایط بود، این بزرگواران در هر شرایطی اهل بخشش بوده و هیچ انتظار پاداشی از مردم نداشتند.



امام جمعه جیرفت در خاتمه عنوان کرد: بر اساس حدیث قدسی اگر خواست خدا را بر خواسته خود و نفس خود ترجیح دادیم آنگاه خداوند نفس انسان را بی نیاز می کند و دائما یاد آخرت را در مقابل چشم ما قرار می دهد و آسمان و زمین را ضمانت رزق ما کرده و غم و غصه ما را برطرف می کند.

کد خبر 1013271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha