رخداد روز گذشته در آمریکا بیانگر تسریع روند افول آمریکا است

حجت الاسلام عادل پور رخداد روز گذشته در آمریکا را بیانگر تسریع در روند افول آمریکا خواند و گفت: رئیس جمهوری که باید حافظ نظم و قانون و آرامش مردم باشد خود دستور خشونت می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور» ظهر امروز (جمعه 19 دی) در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص قیام خونین 19 دی اظهار کرد: رهبر عزیز ما فرمود این قیام سرآغاز انقلاب بود اما آنچه مهم است ما باید هوشیار باشیم که حرکت های انقلاب را تحریف نکنند.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر 19 دی ماه را حرکتی دینی و ضد آمریکایی خواند و افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، آمریکا به دنبال بی ثباتی در منطقه است اما امروز مشاهده می کنیم در روزگذشته که چه اتفاقاتی در آمریکا رخ داد و یک پرده از دموکراسی پوشالی و رسوایی برداشته شد.

 

وی با بیان اینکه مسئولان نظام برای اقتصاد مقاومتی و بی اثر کردن تحریم‌ها چه اقداماتی را انجام داده اند؟ تصریح کرد: امسال سال جهش تولید است و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی باید به مردم گزارش دهند که در سال جهش تولید چه اقداماتی انجام داده اند.

 

حجت الاسلام عادل پور مقام معظم رهبری نظام را موظف به حمایت از کشورها و کسانی دانستند که در منطقه حامی جمهوری اسلامی هستند اضافه کرد: این یکی از خطوط قرمز ما است و هیچگاه نباید از آن عقب‌نشینی کرد و همه دولت ها و گروه‌های مقاومت تحت چتر معنوی مادی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی قطعا کوتاه نخواهد آمد.

 

وی رخداد روز گذشته در آمریکا را بیانگر تسریع در روند افول آمریکا خواند و بیان کرد: رئیس جمهوری که باید حافظ نظم و قانون و آرامش مردم باشد خود دستور خشونت می‌دهد مردمی که باید به کنگره مردم سالاری اعتماد کنند به همان جا حمله می‌کنند و آن کسانی که امیدهای خود را به آمریکا بسته اند این رسوایی را مشاهده کنند.

 

امام جمعه خرمشهر به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص قدرت نظامی، اشاره کرد و ادامه داد: رهبری فرمودند که نظام حق ندارد کشور را در وضعیت ضعف قرار دهد تا کسانی همچون صدام و کشورهایی که طرفدار آمریکایی هستند به جمهوری اسلامی تعدی کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: مولا و مقتدای ما بارها و بارها در رابطه با مسئله برجام اعلام کردند که ما اصراری به بازگشت آمریکا به برجام نداریم اما نسبت به لغو تحریم ها اصرار داریم.

 

حجت الاسلام عادل پور با انتقاد از افزایش جمعیت سگ های بدون صاحب در خرمشهر یاد آور شد: در چند روز گذشته انتشار ویدئویی مبنی بر حمله سگ های ولگرد به دختربچه خرمشهری باعث تاسف است و تقاضای ما از دادستانی شهرستان و بازرسی کل کشور که به این مسئله مداخله کنند.

 

کد خبر 1013273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha