انتخابات آمریکا ثابت کرد ادعای داشتن بهترین نظام دموکراسی جهان ادعایی پوشالی است

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: این انتخابات ثابت کرد که داشتن بهترین نظام دموکراسی جهان از سوی آمریکا فقط یک ادعای پوشالی است و مردم هیچ نقشی در نظام تصمیم ‌گیری‌ این کشور ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌ الاسلام علی ابراهیمی ‌پور» ظهر امروز (جمعه 19 دی) در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته آبادان که در مصلای این شهر برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص دولت جوان اظهار کرد: مقام معظم رهبری معتقد به تکیه کردن به جوان انقلابی، توانمند، نیرومند و کارآمد و سرمایه بزرگ هستند و ما نیز باید به جوانان اعتماد و اعتقاد داشته باشیم.

 

خطیب نماز جمعه آبادان سردار سلیمانی را محور مقاومت در منطقه و مجتهدی خستگی ناپذیر در برابر دشمنان انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: بخشی از رشادت‌های سردار سلیمانی در مبارزه با گروه‌های تروریستی به ویژه داعش در عراق و سوریه بوده و بدون شک ثمره خون این سردار رشید اسلام پیروزی نهایی محور مقاومت خواهد بود.

 

وی آمریکا و رژیم صهیونیستی را عامل برهم ریختگی امنیت سوریه، یمن، فلسطین، لبنان و افغانستان خواند و تصریح کرد: مردم عراق در استان‌های شمالی و غربی امنیت نداشتند و ایران اسلامی با حضور و تلاش سردار سلیمانی در این مناطق امنیت برقرار کرد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور در بخشی از سخنان خود با اشاره به اعتراضات اخیر در آمریکا که برای نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور صورت گرفته اضافه کرد: این انتخابات ثابت کرد که داشتن بهترین نظام دموکراسی جهان از سوی آمریکا فقط یک ادعای پوشالی است و مردم هیچ نقشی در نظام تصمیم ‌گیری‌ این کشور ندارند.

 

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها معتقدند که دموکراسی آنها برای دنیا نجات دهنده است در صورتی که این حرکت پوچ بودن ادعای آنها را ثابت کرد و از طرفی این اعتراض‌ها صدای شکست مکتب لیبراسیم غربی را به گوش جهانیان می‌رساند.

 

امام جمعه آبادان تاکید کرد: مردم ایران اسلامی نباید برای لغو تحریم‌ها و بازگشت آمریکایی‌ها به برجام با روی کار آمدن جو بایدن اعتماد کنند و امید داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه ابراز کرد: کشوری که به بهانه دموکراسی و امثال آن به عراق و افغانستان لشکرکشی و در امور داخلی خیلی از کشورها مداخله کرد، امروز موجب بی‌آبرویی دموکراسی شده است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل صف‌های طولانی مردم برای گرفتن کالاهای اساسی در این روزها اشاره کرد و گفت: این نیز نه برای این شهر، نه نظام جمهوری اسلامی و نه دولت تدبیر و امید زیبنده و قابل قبول نیست که این بی ‌تدبیری را ببینیم، لذا این نشان از بی‌ برنامگی و نبود نظارت بر قیمت کالاها است.

 

وی بر لزوم نظارت و کنترل بازارها تاکید کرد و یاد آور شد: مسئولان باید نسبت به رفع مشکلات اقتصادی چاره اندیشی کنند. امروز در شهرستان آبادان و بین مدیران، به اتحاد و انسجام نیاز داریم چون این شهر بیش از 33 سال آسیب دیده و بیش از این نباید آسیب ببیند.

 

کد خبر 1013284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha