شاخصه اصلی آیت الله مصباح بصیرت و ولایت مداری بود

آیت الله عبادی با بیان اینکه آیت الله مصباح در وجود رهبر معظم انقلاب ذوب بود، گفت: شاخصه اصلی این بزرگوار بصیرت و ولایت مداری او بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» شامگاه(19 دی) در مراسم گرامیداشت سالگرد یوم الله حمله مقتدرانه به پایگاه آمریکایی عین الاسد با بیان اینکه چنانچه جامعه بشری بخواهد به کمال برسد باید علم همراه با معاد داشته باشد، اظهار داشت: علم باید براساس دین و احکام الهی باشد و گرنه برای بشریت ضرر خواهد داشت، چراکه دین حافظ و عالم چارچوب ها است.

 

وی با اشاره به اینکه امام علی(علیه السلام) به زیرمجموعه خود می فرمودند که من بر تو نظارت دارم و خدا بر من، گفت: یک عالم که می خواهد پیشوا شود، نباید حریص دنیا باشد چراکه حرص و طمع آفت دین است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دنیا چنانچه می تواند برای رهبری جامعه بشریت به سمت کمال و رستگاری دینی و دنیایی مردم به ما معرفی کند، گفت: اینها نمی توانند و ندارند کسی را که معرفی کنند، خداوند در قرآن هم به این موضوع اشاره کرده است.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه جامعه را خود ما انسانها خراب می کنیم، ادامه داد: حکمت و لطف خدا اقتضا کرده که پیامبران و ائمه اطهار(علیهم السلام) را برای هدایت ما فرستاده اما اینکه چرا این بزرگان تنها ماندند را باید از خودمان بپرسیم!

 

وی با بیان اینکه آیت الله مصباح در وجود رهبر معظم انقلاب ذوب بود، گفت: او حکیم است و اعتقاد به این دارد و دلیلش محکم است، ما باید مانند این بزرگان در تبعیت و پیروی از رهبر معظم انقلاب باشیم.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه آیت الله مصباح به معنی واقعی کلمه پیرو ولایت فقیه بود، گفت: از نوع آیت الله مصباح و مطهری چند نفر در کشور داریم؟ لذا شاخصه اصلی این بزرگان در ولایت مداری آنها بود.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امروز جلوه های امید کشور به خوبی خود را نشان می دهد، افزود: چنانچه تاکنون در همه عرصه ها مطیع بودن از مقام معظم رهبری را حفظ می‌کردیم و فرصت این شیطنت ها را به غرب نمی دادیم خیلی زودتر از اینها گام اول انقلاب را تمام می کردیم.

 

 

 

کد خبر 1013290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha