مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی ویژه بانوان برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت کلور گفت: مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی ویژه بانوان با حضور فعالان کانون های مساجد و بسیج کلور برگزار شد.

«سیده مرضیه قریشی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی ویژه بانوان با حضور فعالان کانون های مساجد و بسیج کلور برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت کلور تصریح کرد: در این دوره از مسابقات 12 نفر از بانوان بسیجی و فعال کانون های مساجد شهر کلور شرکت کرده بودند که خانم ها آمنه ژیانی، سیده مرضیه قریشی، آمنه عالی، سیده رعنا قریشی و فرخنده عالی مقام های اول تا پنجم را کسب کردند.

 

وی اظهار داشت: در پایان این دوره از مسابقات نفرات برتر تجلیل و جوایزی به آنها اهداء شد.

 

قریشی یادآور شد: این دوره از مسابقات به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت چهلمین روز ترور دانشمند هسته ای محسن فخری زاده برگزار شد و در پایان نیز فاتحه ای به یاد این عزیزان قرائت شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت افزود: برپایی چنین مسابقه های ورزشی با هدف حفظ روحیه نوجوانان و جوانان برگزار می شود و با توجه به شیوع بیماری کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی جزو اولویت ها بود.

 

قریشی بیان کرد: برنامه های فرهنگی و آموزشی اجرا شده کانون در پروفایل سامانه های بچه های مسجد برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» درج شده است.

 

کد خبر 1013498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha