توزیع کمک های مومنانه تا برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا (س) با همت کانون پیروان حضرت زهرا (س) همدان

حسینی گفت: همزمان با ایام فاطمیه مراسم سخنرانی و عزاداری و همچنین توزیع غذای گرم با همت خیران و اعضای کانون فرهنگی هنری پیروان حضرت زهرا (س) در مسجد ولی عصر (عج) کوی جنت همدان در شب شهادت این بانوی گرامی اسلام برگزار می شود.

«سید جواد حسینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: برگزاری مراسم عزاداری و سخنرانی به مدت دو شب همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)  همراه با توزیع غذای گرم بین عزاداران و خانواده های نیازمند با همت خیران و اعضای کانون فرهنگی هنری پیروان حضرت زهرا (س) کوی جنت برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری پیروان حضرت زهرا (س) مسجد ولی عصر (عج) کویجنت همدان افزود:  همچنین در راستای کمک های مومنانه در چندین مرحله بسته های حمایتی بین خانواده های نیازمند منطقه کوی جنت همدان توزیع شد.

 

وی ادامه داد: همچنین همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی یادواره سردار دل ها در مسجد ولی عصر کوی جنت همدان برگزار شد.

 

حسینی، ولایت مداری را خصوصیت مهم حاج قاسم عنوان کرد و افزود: ولایت پذیری یکی از شاخصه های عاقبت بخیری افراد است که این مساله نصیب شهید سلیمانی نیز شد.

 

وی ادامه داد: اخلاص حاج قاسم در پیشگاه خداود متعال و رفتار بی تکلف او با مردم به عنوان ویژگی مهم سردار دلها وی را مورد علاقه و محبت مردم قرار داد. 

 

کد خبر 1013502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha