تفاهم نامه آموزشی و مهارت آموزی با هدف اشتغال ایثارگران البرزی منعقد شد

رستمیان با اعلام خبر عقد تفاهم نامه آموزش محور با سازمان فنی و حرفه ای گفت: هدف از اجرای این تفاهم نامه همکاری، آموزش و توانمندسازی ایثارگران جویای شغل و ارتقاء مهارت افزایی آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سلیمان رستمیان» طی آئینی با خضور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تفاهم نامه همکاری با این سازمان در جهت اشتغال مهارت محور با هدف آموزش و توانمندسازی ایثارگران جویای شغل را امضاء کرد. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: هدف از اجرای این تفاهم نامه همکاری، آموزش و توانمندسازی ایثارگران جویای شغل و ارتقاء مهارت افزایی آنان است.

 

وی با اشاره به اهمیت تفاهم نامه « اشتغال محور» منعقد شده بیان کرد: همزمان با دهه بصیرت ساز و کار لازم به منظور بسترسازی، رشد و تقویت مهارت آموزی ویژه ایثارگران تفاهم نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه ای و بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز منعقد شد.

 

رستمیان اظهار کرد: آموزش و توانمندسازی افق راهبردی اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز برای ایثارگران است که متناسب با محدودیت های استخدام های دولتی در راستای اشتغالزایی ایثارگران در بخش های خصوصی در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان البرز خاطرنشان کرد: تفاهم نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه ای به نوبه خود می تواند زمینه ساز تحولات جدی و اثرگذار برای ایثارگران تلقی شود. 

 

براساس این خبر، تفاهم نامه همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ۸ بند با هدف مهارت افزایی ویژه ایثارگران با سازمان فنی و حرفه ای استان البرز منعقد شد. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1013523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha