آینده بشریت از آن اسلام است/اروپا بدون اذن آمریکا آب نمی خورد

سردار خرم دل جمهوری اسلامی ایران را مستقل ترین کشور دنیا دانست و گفت: اروپا با آن عظمت پوشالی نمی تواند بدون اذن آمریکا آب بخورد، اما جمهوری اسلامی ایران امروز برای خودش تصمیم می گیرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرم دل» امروز (۲۰ دی) در آئین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه گچساران به سالروز شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» اشاره کرد و گفت: قطره قطره خونی که از شهید می چکد هیج وقت هدر نخواهد رفت و امروز شاهد هستیم که هیمنه پوشالی آمریکا در حال فروپاشی است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز مردم آمریکا پرچم کشور خود را پایین می کشند، اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری «کشتی بزرگ تایتانیک غرق شد و امروز هیمنه قدرت  آمریکا با سرعت بیشتری رو به افول است».

 

وی ضمن تاکید بر اینکه نظام لیبرالی آمریکا سالها اذهان بشریت را تسخیر کرده بود و این کیدها و خدعه ها به خودشان برگشت خورده، ادامه داد: آنها انقلاب های مخملی و رنگی را در سراسر دنیا رواج دادند و خودشان را نظام برتر معرفی می کردند، اما امروز ترامپ ادعا دارد که تخلفات در انتخابات صورت گرفته و آن هیبت در حال نابودی است.

 

سردار خرم دل با اشاره به اشغال بیش از ۹۰ درصدی خاک سوریه و کمک های تسلیحاتی آمریکا و متحدان آنها به داعش، یادآور شد: سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و مدافعان حرم آنها را در منطقه محکم به زمین زدند.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه در کلیت محور مقاومت هیبت نظام آمریکا را به ذلت کشید، اظهار کرد: پایگاه نظامی «عین الاسد» مورد اصابت موشک های دقیق و نقطه زن سپاه پاسداران قرار گرفت و به فضل خداوند اضمحلال آمریکا نزدیک است

 

وی اضمحلال تمدن منحوس را قطعی دانست و اضافه کرد: آینده بشریت از آن اسلام است و به طور حتم نظام جمهوری اسلامی ایران پرچم را به دست صاحب واقعی اش خواهند رساند.

 

سردار خرم دل مستقل ترین کشور دنیا را امروز جمهوری اسلامی دانست و گفت: اروپا با آن عظمت پوشالی نمی تواند بدون اذن آمریکا آب بخورد، اما جمهوری اسلامی ایران امروز برای خودش تصمیم می گیرد.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هر چند مشکلاتی در مملکت از بعد اقتصادی وجود دارد، اما ان شالله با تکیه بر توان داخلی این مشکلات مرتفع خواهند شد.

کد خبر 1013530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha