آموزش و پرورش استثنائی نیازمند توجه بیشتری است

خدابنده گفت: آموزش و پرورش استثنائی چه در حوزه سخت افزاری مانند احداث مدرسه، سالن ورزشی و چه در حوزه نرم افزاری چون محتوای آموزشی و برنامه های گوناگون درسی، فرهنگی و تربیتی نیازمند توجه بیشتری می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «قاسمعلی خدابنده» امروز(۲۰ دی) در آیین کلنگ زنی سالن ورزشی تخصصی دانش آموزان آسیب دیده بینایی و مرکز آموزش توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری زنده یاد حاج ناصر علیپوریان اظهار داشت: آموزش و پرورش استثنائی چه در حوزه سخت افزاری مانند احداث مدرسه، سالن ورزشی و چه در حوزه نرم افزاری چون محتوای آموزشی و برنامه های گوناگون درسی، فرهنگی و تربیتی نیازمند توجه بیشتری می باشد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هدف از اجرای طرح هدایت تهیه تبلت برای دانش آموزان محروم و نیازمند است تا به واسطه آن بتوانند به آموزش های مجازی و شبکه شاد دسترسی داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه هفته گذشته طی تفاهم نامه ای با شهرداری مشهد مقرر شد این نهاد مبلغ ۸۰ میلیارد ریال را برای خرید تبلت در اختیار آموزش و پرورش قرار بدهد گفت: آموزش و پرورش استان نیز متعهد است مبالغی در این حد را به این مبلغ اضافه کند تا بتوانیم ان شاء الله تبلت هایی را خریداری و در اختیار دانش آموزان حاشیه شهر مشهد قرار دهیم.

 

خدابنده با اشاره به نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: در این دیدار مقرر شد با مشارکت ۵۰ درصدی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای دانش آموزان تحت پوشش این نهاد تبلت تهیه شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه مرکز آمار ایران تعدادی تبلت را برای استان در نظر گرفته است که بنا شده است این هفته تحویل آموزش و پرورش استان شود تا مراحل توزیع آن آغاز گردد افزود: ما نیز از منابع استانی مبلغ ۱۱ میلیارد تومان را از ماه گذشته به ادارات ابلاغ اعتبار کردیم و امیدواریم تمامی این تلاش ها موثر واقع شود و بتوانیم یک پوشش حداکثری در زمینه دسترسی به آموزش های مجازی ایجاد نماییم.

 

 

کد خبر 1013614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha