طرح ها و پروژه های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی باید پیشتاز باشند

صمیمی دوست با بیان اینکه بیشتر طرح های اقتصاد مقاومتی تخصیص ۱۰۰ درصدی گرفته اند و مشکل کمبود اعتبار برای شتاب بخشی اجرای آنها وجود ندارد، گفت: به دلیل اهمیت و تاثیرگذاری، طرح ها و پروژه های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی باید پیشتاز باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید حشمت اله صمیمی دوست» امروز (۲۰ دی ماه) در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی طرح های اقتصاد مقاومتی استان شتاب گرفته و همه تلاش ها براین است تا پایان دولت تکمیل شوند.

 

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به طور مداوم آخرین وضعیت طرح های اقتصاد مقاومتی در تمامی شهرستان ها به اطلاع فرمانداران برسد، تصریح کرد: فرماندار نیز باید از مدیر مربوطه خود این مهم را به صورت مستمر پیگیری کند.

 

وی ادامه داد: در دستورالعمل اجرایی دولت و معاون اول رئیس جمهوری به صراحت تاکید شده که طرح هایی که در قالب اقتصاد مقاومتی معرفی شده اند باید در اولویت دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

 

به گفته صمیمی دوست، استاندار به شدت بر اجرای دقیق مصوبات شورای اقتصادی مقاومتی و روند اجرای آنها تاکید دارد و همواره خواستار تسریع در اجرای مصوبات و انتخاب راه میان بر برای به ثمر رسیدن طرح های اقتصاد مقاومتی است.

 

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: ۱۷ طرح مهم و حیاتی در بخش های مختلف آب، راه، کشاورزی، صنعت، گردشگری و عمران شهری در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی قرار گرفته اند که عمده آنها باید در دهه فجر امسال به بهره برداری برسند.

 

وی با بیان اینکه اغلب این طرح ها تخصیص ۱۰۰ درصدی گرفته اند و مشکل کمبود اعتبار برای شتاب بخشی اجرای آنها وجود ندارد، تاکید کرد: به دلیل اهمیت و تاثیرگذاری طرح ها و پروژه های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی باید پیشتاز باشند.

 

صمیمی دوست با اشاره به اینکه آخرین وضعیت ۱۸ پروژه اقتصاد مقاومتی استان مورد بررسی قرار گرفته، گفت: در این جلسه هفت طرح مهم مورد بررسی قرار گرفت و ایرادت آنها برطرف شد.

کد خبر 1013632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha