گلایه فرماندار نهبندان از وضیعت نامطلوب جاده های نهبندان

بیکی گفت: علیرغم اقدامات صورت گرفته وضعیت جاده های نهبندان به لحاظ باند دوم، روکش و علائم راهنمایی و رانندگی، بدترین شرایط را در بین جاده های استان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (۲۰ دی) در بازدید از پلیس راه و نشست با «رحیمی» فرمانده انتظامی و «منجم» فرمانده پلیس راه شهرستان ضمن قدردانی از زحمات پرسنل انتظامی و پلیس راه شهرستان به جهت تنوع ماموریت ها و گستردگی، اظهار کرد: برای رشد و توسعه همه جانبه شهرستان نهبندان باید دستگاه های مختلف خدماتی، امنیتی و اجتماعی در کنار هم باشند، که خوشبختانه این بلوغ مدیریتی و انسجام خوبی بین دستگاه های اجرایی شهرستان وجود دارد.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه نهبندان سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر جاده های اصلی، فرعی و روستایی دارد، گفت: این مسیرها ماموریت های شهرستان را برای خدمت رسانی بیشتر کرده است.


بیکی تصریح کرد: وضعیت جاده های نهبندان به لحاظ باند دوم، روکش و علائم راهنمایی و رانندگی، بدترین شرایط را در بین جاده های استان دارد گرچه اقدامات زیادی در بخش جاده های شهرستان علی رغم محدودیت های شدید اعتباری انجام شده است.


وی بیان کرد: عملیات اجرایی ۱۶ کیلومتر باند دوم در شهرستان نهبندان تا پایان امسال به اتمام می رسد، همچنین روکش پنج کیلومتر از مسیر نهبندان-سربیشه در دست اقدام است.


فرماندار نهبندان با بیان اینکه شکاف های توسعه در شهرستان باید پر شود، عنوان کرد: هماهنگی بین بخشی بین دستگاه های استان و شهرستان باید انجام شود چرا که ایست و بازرسی وضعیت نامطلوبی دارد که باید امکانات و تجهیزات آن مهیا شود.


بیکی در ادامه از وضعیت روکش جاده های شریانی و روستایی گلایه کرد و گفت: این وضعیت نارضایتی های زیادی را در پی داشته است که می طلبد نگاه ویژه ای در حوزه راهداری از محل اعتبارات ملی به این مسیر صورت پذیرد.

 

وی افزود: به جهت خدمت دهی بهتر دو مجتمع بین راهی در محورهای نهبندان در حال احداث است.


در ابتدا گزارشی توسط فرمانده انتظامی، فرمانده پلیس راه و رئيس راهداری در خصوص اقدامات صورت گرفته و کمبودها ارائه گردید.

کد خبر 1013640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha